Agile יישמה CRM של מיקרוסופט באיילון ביטוח; ההיקף: כחצי מיליון שקלים

המערכת, שמבוססת על Dynamics CRM 4.0, כוללת תשתית ממשקים לפעילות הייעוץ הפנסיוני של החברה ● היא מרכזת תמונת לקוח אחידה, ואמורה לאפשר טיפול יעיל בלקוחות, עמיתים ומעסיקים ● ישראלה טיטלבוים, סמנכ"ל מערכות מידע באיילון: "בעקבות הרגולציה בשוק ההון, הקבוצה מעוניינת למכור מוצרים פיננסים משוכללים יותר. לכן, ראינו צורך לשדרג את מערכות המידע"

Agile Business Solutions יישמה את מערכת ניהול קשרי הלקוחות Dynamics CRM של מיקרוסופט בקבוצת הביטוח והפיננסים איילון. המערכת אמורה לאפשר טיפול יעיל בלקוחות, עמיתים ומעסיקים, ובמרכזה עומדת תמונת הלקוח, המציגה נתוני CRM ונתונים פיננסיים ממערכות ליבה בארגון. היקפו הכספי של הפרויקט לא הותר לפרסום, אולם מוערך בחצי מיליון שקלים.

Agile מפתחת פתרונות תוכנה במודל XRM על גבי הפלטפורמה של מיקרוסופט, ולצורך כך בנתה מתודלוגיה וערכת פיתוח פורטבילית תואמת. גרעין המערכת מושתת על פלטפורמת Microsoft Dynamics CRM 4.0, המספקת ליבה לניהול קשרי לקוחות, תהליכי עבודה ותורי עבודה וכן מסכי עבודה אחודים. היא מתממשקת למערכות ליבה של הארגון באמצעות פתרון מבוסס ארכיטקטורת SOA, שבמרכזו תשתית ESB שפותחה על גבי BizTalk Server 2006. בנוסף, המערכת מתאפיינת בממשקי Web Services, החושפים את מערכות הליבה ומערכות הליגאסי בארגון.

בימים אלה מורחב הפתרון שמספקת המערכת לאיילון, כך שהיא תוכל לטפל גם בהתממשקות מול גורמים חיצוניים. המטרה היא לאפשר  לארגון לתמוך בממשקים מול הבנקים והיועצים הפנסיונים השונים באמצעות אימוץ ארכיטקטורת SOA. ב-Agile חוזים, כי הארכיטקטורה הגמישה של המערכת וההשקעה בתשתיות ברות שימוש חוזר, תאפשר הרחבת הפיתרון לעוד תחומים בתוך הארגון ולממשקים פנימיים וחיצוניים נוספים.

לדברי ישראלה טיטלבוים, סמנכ"ל מערכות מידע באיילון, "בעקבות הרגולציה שנעשתה בשוק ההון, הקבוצה מעוניינת למכור מוצרים פיננסים משוכללים יותר ולתת שירותים מגוונים ומקיפים ללקוחותנו. לכן, ראינו צורך לשדרג את מערכות המידע שלנו בהתאם, ולתת לעובדי החברה את הכלים המתאימים לדרישות החדשות, כך שיוכלו לתת שירות מלא ללקוח".

מוחמד זחלקה, מנכ"ל משותף ב-Agile אמר: "השימוש המושכל בארכיטקטורה גמישה, ביחד עם שילוב פתרונות מבוססי Dynamics CRM המפותחים בגישת XRM, מוכיחים שפלטפורמת ניהול היישויות של מיקרוסופט יכולה לשמש כתשתית לפיתוח מהיר של פתרונות מורכבים. הארכיטקטורה שנבחרה תאפשר לארגון לפתח על שתי הליבות (ESB/XRM) נדבכים משלימים ופתרונות משיקים בתחום התפעולי, תוך כדי יצירת ערך עסקי ברור ויתרון טכנולוגי לארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים