מוטורולה סולושנס תרכוש את חברת Psion הבריטית תמורת 200 מיליון דולרים במזומן

Psion הייתה מחלוצות המיחשוב הנייד המוקשח ויישומם של פתרונות בקטגוריה זו במגזרים תעשייתיים ברחבי העולם ● לאחר הרכישה תשולב החברה בחטיבת פתרונות הניידות לעסקים של מוטורולה סולושנס ● מחיר הרכישה מייצג פרמיה של כ-45% על המחיר למנייה ב-14 ביוני, יום המסחר האחרון, בו נסחרה Psion ב-60.5 פני למנייה, ופרמיה של כ-66% על המחיר הממוצע בחצי השנה האחרונה, שעמד על 52.9 פני למנייה

מוטורולה סולושנס (Motorola solutions) הודיעה בסוף השבוע, כי תרכוש את כלל מניותיה של החברה הבריטית Psion במחיר של 88 פני (1.36 דולרים) במזומן למנייה, קרי: עלות כוללת של 200 מיליון דולרים. עם השלמת הרכישה תשלב מוטורולה את Psion בחטיבת פתרונות הניידות לעסקים שלה, בניהולו של גיריש רישי, סגן נשיא החברה.

מחיר הרכישה מייצג פרמיה של כ-45% על המחיר למנייה ב-14 ביוני, יום המסחר האחרון, בו נסחרה Psion ב-60.5 פני למנייה, ופרמיה של כ-66% על המחיר הממוצע בחצי השנה האחרונה, שעמד על 52.9 פני למנייה. הרכישה צפויה להיסגר סופית ברבעון הרביעי של 2012.

Psion הייתה מחלוצות המיחשוב הנייד המוקשח ויישומם של פתרונות בקטגוריה זו במגזרים תעשייתיים ברחבי העולם. החברה פועלת ממטה בלונדון ויש לה נוכחות גדולה באזור טורונטו. היא מעסיקה כ-830 עובדים ומשרתת לקוחות ביותר מ-50 מדינות ברחבי העולם. הכנסותיה ב-2011 הגיעו לכ-273 מיליון דולרים.

גרג בראון, יושב ראש ומנכ"ל מוטורולה סולושנס, אמר ש-"פורטפוליו המוצרים של Psion יעמיק את הנוכחות שלנו בשווקים הגלובליים שבהם אנחנו מתחרים".

לדברי ג'ון הוקינס, יושב ראש Psion, "העסקה כוללת פרמיית מזומנים משמעותית על מחיר השוק הנוכחי ועל המחיר בתקופה האחרונה. Psion תמשיך באסטרטגיה שלה בהחדרת מוצרים חדשים תוך הקפדה על ניהול מבוסס עלות. הצעת הרכישה של מוטורולה סולושנס מספקת לבעלי המניות של Psion ביטחון רב בסביבה של חוסר ודאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים