קבוצת אמן רכשה את חברת BluePhoenix KMS תמורת מיליוני שקלים

החברה הנרכשת היא ספקית של פתרונות תוכנה בתחום ניהול הידע עבור ארגונים ומוקדי שירות המשרתים לקוחות ברחבי העולם ● הנהלת החברה ממוקמת בהרצליה פיתוח והנתח שלה בשוק הישראלי עומד על יותר מ-80% ● בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן: "אני צופה שבתוך שלוש שנים יחול גידול של עשרות מיליוני דולרים במחזורי פעילות הקבוצה בתחום זה"

קבוצת אמן הודיעה היום (ב'), כי רכשה את BluePhoenix KMS, חברה בת של בלופניקס פתרונות. היקפה המדויק של העסקה לא נמסר לפרסום, אך מוערך במספר מיליוני שקלים.

KMS הינה ספקית של פתרונות תוכנה בתחום ניהול הידע עבור ארגונים ומוקדי שירות (Call centers) המשרתים לקוחות ברחבי העולם. מערכות ניהול הידע של החברה מיושמות ביותר משליש מהחברות והארגונים הציבוריים והפרטיים בתחומים שונים, בהם הטלקום, הטלוויזיה והלוויין, הפיננסים, הלוגיסטיקה, ההיי-טק, התעופה והתחבורה, בארץ ובעולם. החברה מונה כיום עשרות עובדים שחלקם הגדול מועסק באגף הפיתוח של החברה, בכלל זה עובדים במתכונת Off Shore ברוסיה. הנהלת KNS ממוקמת באזור התעשייה של הרצליה פיתוח.

מערכת ה-Lighthouse, ספינת הדגל של פתרונות ניהול הידע של KMS, עונה על הצורך בשימור והעלאת רמת השרות ללקוח, תוך קידום רמת המענה. המערכת מספקת באופן עקבי ומיידי את כל המידע הדרוש, בזמן אמת, לנציגי שירות הלקוחות במוקדים. הידע נשאב ממגוון רחב של מקורות ומוטמע לתוך מאגר מרכזי אחד.

נתח השוק בארץ של הפתרון של החברה עומד על יותר מ-80%, והוא פועל בחברות מובילות במשק הישראלי, בהן סלקום, פרטנר, לאומי קארד, בנק מזרחי-טפחות ותקשוב. החברה ממקדת את פעילותה העסקית והטכנולוגית בתחום זה ופרט לישראל, יש לה לקוחות באירופה ובמזרח הרחוק.

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, אמר ש-"רכישת חברת KMS מהווה חיזוק משמעותי ביותר לפעילות שלנו בארץ ובחו"ל. הרכישה משפרת את אחיזת הקבוצה בתחומי המידע והידע ומחזקת את הפתרונות התפעוליים שלנו מול הלקוחות. אנחנו מצפים לפעילות רבה בנושא זה, בישראל ומחוצה לה, ואני צופה שבתוך שלוש שנים יחול גידול של עשרות מיליוני דולרים במחזורי פעילות הקבוצה בתחום זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים