מאיה קומרוב, בלאט לפידות: "הארגונים נדרשים להתאים את דרכי עבודתם לעידן החברתי"

"על הארגונים לעבור מהפכה באופן בו הם פועלים, בסדר הגודל שפייסבוק עשתה לאופן בו הצעירים מתקשרים ביניהם", אמרה קומרוב, מנכ"לית החברה ● לדבריה, ארגונים שלא יעברו את המהפכה "יישארו מאחור, ללא יכולת לדבר את השפה של הלקוחות והעובדים"

"הארגונים נדרשים לעבור מהפכה באופן בו הם פועלים, מהפכה בסדר הגודל שפייסבוק (Facebook) עשתה לאופן בו הצעירים מתקשרים ביניהם. הם חייבים להיות חברתיים ולדעת איך לשתף מידע. עליהם להפנים את השינוי הזה ולרתום את המדיה החברתית לצרכיהם, אחרת יישארו מאחור, ללא יכולת לדבר את השפה של הלקוחות והעובדים", כך אמרה מאיה קומרוב, מנכ"לית בלאט לפידות יישומים ארגוניים.

קומרוב התראיינה לאנשים ומחשבים לקראת הוועידה השנתית של החברה, שתתקיים ב-25 בחודש במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. היא ציינה שבלאט לפידות היא נציגת Salesforce.com בישראל מזה שש שנים ושהיא שותפת הזהב היחידה של החברה בישראל. ל-Salesforce.com יש 750 לקוחות בארץ, מתוכם יותר מ-400 הם של בלאט לפידות, שכבר ביצעה יותר מ-600 פרויקטים.

לדברי קומרוב, Salesforce.com הביאה תחילה את בשורת ה-CRM, לאחריה את ה-CRM בתצורת SaaS, לאחר מכן CRM בענן וכיום החברה מספקת פלטפורמה לפיתוח יישומים בענן. "השלב הבא הוא העידן החברתי בארגונים, ה-Social Enterprise", אמרה. "Salesforce.com מספקת יכולת למצות את המהפכה החברתית שארגונים נדרשים לעבור על מנת להיות ארגונים חברתיים", ציינה קומרוב, "זה נעשה על בסיס מערכת ה-CRM, פלטפורמת הפיתוח ותשתית השיתופיות. שילוב הפתרונות הוא שיביא לארגון הצלחה עסקית ויש לנו כבר כמה דוגמאות".

עלייה בפרודוקטיביות, ירידה בשימוש באי-מיילים
"המהפכה החברתית היא לא משהו שיקרה מחר, היא קורית כאן ועכשיו", הוסיפה. "ארגונים נדרשים לספק כלי עבודה ופתרונות המתאימים לעובדים בני דורות ה-Y וה-Z. ל-Salesforce.com יש יותר מ-60 אלף הטמעות של רשתות חברתיות ארגוניות ברחבי העולם. אנחנו מובילים את המהפכה בישראל ומסייעים לארגונים בארץ לעשות את מה שקורה בעולם".

"ה-CRM החברתי מאפשר להעצים את ניהול קשרי הלקוחות בארגון מחוצה לו ובתוכו", הוסיפה. "על בסיס מודל הרשתות החברתיות, הוא מסייע לנצל בצורה מרבית ומיטבית את הקשר עם הלקוחות ולהגדיל את המכירות. הרשת החברתית הארגונית של החברה, Chatter, מספקת כלי לשיתוף מידע במודל רשת חברתית בתוך הארגון, על מנת לאתר הזדמנויות, להגדיל מכירות, לסייע למהלכים שיווקיים ולשפר את השירות. ארגונים שכבר שילבו את תפיסת ה-CRM החברתי מדווחים על צמיחה של כ-25% בשיתופי הפעולה וכ-10% בפרודוקטיביות, וכן על ירידה בשיעור של 15%-20% בשימוש בדואר אלקטרוני. הרשת החברתית בחברה מקרבת בין העובדים ללקוחות שלה ומביאה לתוצאות עסקיות משופרות".

כך, למשל, קומרוב ציינה הטמעות של מוצרי Salesforce.com שביצעה בלאט לפידות בחברת היי-טק ישראלית בפריסה גלובלית עם 450 משתמשים, בניהול מערך מכירות של חברת השקעות עם עשרות משתמשים וברשת קמעונאית בעלת עשרות סניפים. בנוסף, היא הטמיעה בחברה ממגזר התחבורה פלטפורמת פיתוח יישומים, אף שה-CRM שלה אינו של Salesforce.com. כמו כן, בתחילת השנה עברו 30 אלף אנשי המכירות של HP מ-CRM מסורתי לזה של Salesforce.com, יחד עם כל סל הפתרונות של החברה.

לדברי קומרוב, "הסיבה להצלחת החברה נעוצה בשילוב בין מהירות ההטמעה – שבועות אל מול חודשים במקרים של מערכות CRM מסורתיות – לאחוזי הצלחה גבוהים בעקבות ההטמעה. 94% מלקוחות Salesforce.com ממליצים לחבריהם על השימוש בפלטפורמה שלה. פורבס (Forbes) בחר ב-Salesforce.com כחברה החדשנית בעולם, לפני אפל (Apple) במקום החמישי וגוגל (Google) במקום השביעי".

"עד היום היינו חזקים בארץ בקרב לקוחות ממגזר ההיי-טק", סיכמה קומרוב. "כיום אנחנו חודרים יותר ויותר למגזרים נוספים – פיננסי, קמעונאות וטלקום. המהפכה החברתית נוגעת בכולנו וארגונים נדרשים לבצע את השינוי התפיסתי וההתנהגותי על מנת למנף מהפכה זו לטובת הצלחה עסקית. הכנסת המדיה החברתית מגדילה את היכולות של ה-IT והופכת אותו למאפשר עסקית".

מתעניינים ברשתות חברתיות בארגונים? הירשמו לוועידה השנתית של Salesforce.com ובלאט לפידות, בהפקת אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים