גוגל תסגור חמישה שירותים ש-"אינם חיוניים לעסקיה"

iGoogle, גוגל מיני, גוגל וידיאו, Chatback ויישום החיפוש לסימביאן יופסקו כולם בתקופה הקרובה ● מאט אייכנר, מנכ"ל היחידה הגלובלית לחיפוש ארגוני בגוגל: "ההחלטה על סגירה של מוצרים היא תמיד קשה, אנו חושבים היטב לפני ביצוע החלטה שכזו ועל ההשלכות שלה עבור המשתמשים שלנו"

ענקית החיפוש גוגל (Google) הודיעה, כי תסגור חמישה שירותים שלה, כיוון שאלה "אינם חיוניים לעסקיה". השירותים הם: iGoogle, גוגל מיני, גוגל וידיאו, Chatback ויישום החיפוש לסימביאן (Symbian).

החברה הודיעה, כי תסגור את iGoogle ב-1 בנובמבר 2013, והסבירה כי היישומים ב-ווב ובסלולר הפחיתו את הביקוש לשירות. אנליסטים ציינו, כי היישום נתפס בעיני המשתמשים כמיושן.

גוגל וידיאו יוסר מהאוויר ב-20 באוגוסט. המשתמשים יצטרכו להעביר, למחוק או להוריד את התוכן שלהם לפני תאריך זה, והחברה תעביר את התוכן הנותר ליו-טיוב (YouTube) בקיץ.

גוגל מיני ו-Chatback הם שני שירותים עסקיים. גוגל מיני ביצע חיפוש מותאם לארגונים. ענקית החיפוש הבטיחה, כי תמשיך לספק תמיכה טכנית ללקוחות מיני עד סוף החוזים שלהם. השירות יוחלף בשירותי חיפוש אחרים לארגונים. Chatback אפשר לבעלי אתרים לשלב יישומון צ'אט של גוגל באתר ולתקשר דרכו עם הגולשים. הוא יוחלף בסרגל הצ'ט של Meebo.

יישום החיפוש למכשירי סימביאן של נוקיה (Nokia) יוחלף בממשק חיפוש לטלפונים ניידים.

"ההחלטה על סגירה של מוצרים היא תמיד קשה, אנו חושבים היטב לפני ביצוע החלטה שכזו ועל ההשלכות שלה עבור המשתמשים שלנו", ציין מאט אייכנר, מנכ"ל היחידה הגלובלית לחיפוש ארגוני בגוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים