מנוף IT הטמיעה CRM של אורקל בקבוצת תהל; היקף הפרויקט: 300 אלף שקלים

המערכת משרתת כ-30 משתמשים בחטיבות השירות והמכירות של הקבוצה, ובהמשך יורחב השימוש ב-CRM On Demand עד ל-100 משתמשים ● על פי אורקל, "הפתרון מאפשר יכולות CRM גם למימוש מיידי וגם לצרכים עתידיים"

מנוף IT הטמיעה מערכת CRM של אורקל (Oracle) בקבוצת תהל (TAHAL Group). הפרויקט החל במאי השנה ועלה לאוויר בימים האחרונים, והיקפו עמד על 300 אלף שקלים.

המערכת שהוטמעה היא Oracle CRM On Demand, ותשמש כמערכת ה-CRM המרכזית של הארגון.

אורקל ומנוף IT, כאינטגרטור, שימשו גם כיועצים לתהל לתהליכים עסקיים בעולמות השיווק והמכירות. המערכת משרתת כ-30 משתמשים בחטיבות השירות והמכירות של הקבוצה, ובהמשך יורחב השימוש ב-CRM On Demand לעשרות משתמשים נוספים. בסוף תהליך היישום תשרת המערכת כ-100 משתמשי קצה בחטיבות השיווק והמכירות של תהל, בארץ וברחבי העולם.

על פי אורקל, "הפתרון מאפשר יכולות CRM מתקדמות ביותר גם למימוש מיידי וגם לצרכים עתידיים, ויעניק לתהל יתרון וערך רב בשוק התחרותי בו היא מתמודדת כיום".

לדברי אהוד ברנט, ה-CFO של תהל, "ביצענו תהליך ארוך, מורכב ומקצועי לצורך בחירת הפתרון המתאים ביותר לצרכי ה-CRM של החברה. אנחנו רואים במערכת ה-CRM מערכת עסקית מובילה, ולכן חשוב היה לנו לבחור בשותף ובפתרון שייתנו מענה מיטבי לכלל הצרכים הנוכחיים, ביניהם תמונה מלאה על הלקוחות שלנו והפעילויות שלנו מולם. כמו כן, הפתרון יאפשר השקת שירותים חדשניים נוספים למשתמשי המערכת בעתיד".

קבוצת תהל היא חברת הנדסה בינלאומית שהמטה שלה ממוקם באמסטרדם. החברה הוקמה ב-1952 והיא בבעלות מלאה של חברת קרדן. תהל פועלת בעולם בתחומי מערכות מים, טיפול במי שופכין, סכרים, התפלה, טיפול בפסולת מוצקה, פיתוח חקלאי, השקיה ועוד. הקבוצה מונה 1,600 אנשי מקצוע ויושב ראש מועצת המנהלים שלה הוא הרמטכ"ל והשר והח"כ לשעבר, אמנון ליפקין-שחק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים