סיסקו רכשה את חברת האבטחה Virtuata, שמתמחה במיחשוב ענן ובמחשבים וירטואליים

בענקית הרשת מבקשים להציע עם הרכישה פתרונות קלים ובטוחים יותר לחברות שעוברות למיחשוב ענן ● מסיסקו נמסר ש-"הרכישה תסייע להשלים את החזון של סיסקו למרכזי נתונים אחודים שמציעים תקשורת מאובטחת בין אנשים ועסקים בסביבות וירטואליות ובמיחשוב ענן"

סיסקו (Cisco) רכשה את חברת Virtuata, שמתמחה באבטחת מחשבים וירטואליים. בהודעה שפרסמה אמש (ב') ציינה סיסקו שהחברה הנרכשת תשולב בחטיבה שלה למרכזי נתונים, שבראשה עומד סגן הנשיא הבכיר דיוויד ין. התנאים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

בענקית הרשת רואים הזדמנויות חשובות בשווקים של שירותי הענן והווירטואליזציה, נוכח המעבר של ארגונים גדולים מפעילות רשת לתשתיות שמבוססות על מיחשוב ענן. בסיסקו פיתחו בשנים האחרונות יכולות של מרכזי נתונים, שבאות לידי ביטוי הן בנתבים ומתגים והן במערכות המשולבות מסדרת UCS (ר"ת Unified Computing Syestm). על פי הילטון רומנסקי, סגן נשיא ומנהל לפיתוח עסקי בסיסקו, יכולות האבטחה של Virtuata יתגברו את הפתרונות שהיא מציעה לארגונים גדולים ומפעילות רשת.

"מיחשוב הענן וטכנולוגיית הווירטואליזציה מחוללים מהפכה בשוק", כתב רומנסקי בהודעה שפרסם בבלוג. "כשלקוחות עוברים לסביבות אלה עולות סוגיות חשובות של אבטחה, והאבטחה היא תנאי הכרחי להפעלה של מחשבים וירטואליים. הרכישה תסייע להשלים את החזון של סיסקו למרכזי נתונים אחודים שמציעים תקשורת מאובטחת בין אנשים ועסקים בסביבות וירטואליות ובמיחשוב ענן".

יצוין ש-Virtuata היא החברה החמישית שסיסקו רוכשת מאז תחילת השנה והרביעית שעוסקת ברשת ובמרכזי נתונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים