במקביל להשקה של Mountain Lion: אפל הפסיקה את השיווק של מערכת ההפעלה Lion

המערכת, שהושקה אך בשנה שעברה, נעלמה מהחנות המקוונת Mac App Store וגם הגרסה שנמכרה בכונן USB למשתמשים שלא היו יכולים או מעוניינים להוריד את קובץ ההתקנה משרתי אפל אינה זמינה עוד ● מאז ומעולם נהגה אפל לחדול מלשווק מערכות הפעלה ישנות ברגע שמופיעות חדשות, כדי למנוע מצב שבו לקוחות רוכשים בטעות מערכת הפעלה קודמת מבלי לדעת שכבר הופיעה מערכת הפעלה חדשה יותר

מבלי לפרסם הודעה רשמית, במקביל לתחילת השיווק בפועל של מערכת ההפעלה החדשה והנוצצת Mountain Lion אתמול (ד') נעלמה מהחנויות המקוונות של אפל (Apple) מערכת ההפעלה הקודמת, שכונתה Lion והושקה אך בשנה שעברה.

Lion אינה מוצעת עוד בחנות המקוונת Mac App Store, וכך גם הגרסה שנמכרה בכונן USB למשתמשים שלא היו יכולים או מעוניינים להוריד את קובץ ההתקנה משרתי אפל. מי לוחץ בכל זאת על הקישור המוביל למערכת ההפעלה Lion בחנות Mac App Store מקבל הודעה שאומרת שהמוצר אינו זמין עוד.

אפל אישרה אמש שמערכת ההפעלה הקודמת אינה מוצעת עוד בחנויות הרשמיות של אפל, אך ניתן עדיין להשיג עותקים שלה בחנויות מקוונות של סוכני החברה. יצוין, כי מאז ומעולם נהגה אפל לחדול מלשווק מערכות הפעלה ישנות ברגע שמופיעות מערכות הפעלה חדשות, כך שהמהלך לא אמור להפתיע. אחת הסיבות לכך היא כדי למנוע מצב שבו לקוחות רוכשים בטעות מערכת הפעלה קודמת מבלי לדעת שכבר הופיעה מערכת הפעלה חדשה יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים