מק'אפי: רק 13% מהבריטים חוששים מאיומים מקוונים במהלך האולימפיאדה

חברת האבטחה פרסמה סקר, לפיו רבים מהמשיבים אינם מודעים כלל לאיומים הכרוכים באירועי ספורט בקנה המידה של האולימפיאדה, או להשפעות שעשויות להיות לאיומים כאלה עליהם ● עם זאת, הרשויות בבריטניה מפרסמות אזהרות בנושא, וטוענות כי ההתקפות יכולות להגיע לא רק מצד גורמים עבריינים, אלא גם מצד מדינות אויב

רק 13% מהבריטים חוששים מהאיומים המקוונים הצפויים במהלך השבועיים שבהם יתקיימו התחרויות של האולימפיאדה, כך טוענת חברת האבטחה מק'אפי (McAfee).

על פי החברה, אירוע כה גדול, שזוכה לחשיפה כה רבה, גורר מטבע הדברים גם מגוון רחב של מעשי הונאה וגניבות, החל ממכירה של כרטיסים מזויפים ועד לגניבה של מכשירים ניידים, כסף וזהויות. אולם, מסקר שערכה חברת המחקר OnePoll עבור מק'אפי, הציבור בבריטניה אינו מתייחס במידה מספקת של רצינות לאיומים הקשורים לפשיעה מקוונת בתקופת האולימפיאדה.
עוד נמצא בסקר, כי רבים מהמשיבים אינם מודעים כלל לאיומים הכרוכים באירועי ספורט בקנה המידה של האולימפיאדה, או להשפעות שעשויות להיות לאיומים כאלה עליהם. הסקר נערך בחודש יוני בקרב 2,000 אזרחי בריטניה בגילאי 18 ומעלה.

יצוין, כי הרשויות בבריטניה דווקא פרסמו אזהרות בנושא. הסוכנות הבריטית לאסטרטגיה של ביטחון לאומי הזהירה מפני מתקפות מקוונות שצפויות להיערך בתקופת האולימפיאדה, ובאירועי ספורט נוספים שנערכים בבריטניה וברחבי אירופה. במקביל, ג'ונתן אוונס, מנהל סוכנות MI5, ציין על פי הדיווחים, כי במדינה ננקטים האמצעים הנחוצים להגנה מפני מתקפות מקוונות על אזרחים ובתי עסק. הוא הוסיף, כי המתקפות עשויות להגיע לא רק מצד גורמים עבריינים, אלא גם מצד מדינות אויב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים