דיווח: ייצור המסכים ל-iPad מיני יתחיל החודש

חברת המחקר NPD מעריכה, כי מנועי הייצור של מסכי ה-7.85 אינץ', המיועדים לפי הערכות ל-iPad מיני, כבר החלו להתחמם ● זאת, למרות שטרם אושר באופן רשמי, כי בכוונת אפל בכלל להציע דגם מוקטן של הטאבלט הפופולרי שלה

ייצור המסכים עבור הדגם המוקטן של ה-iPad צפוי להתחיל כבר החודש – כך על פי דיווחים בעיתונות הטכנולוגית בעולם. יצוין, כי למרות חרושת השמועות בנושא, טרם אושר באופן רשמי, כי בכוונת אפל (Apple) להציע דגם מוקטן של הטאבלט הפופולרי שלה.

גם חברת המחקר NPD מעריכה, כי מנועי הייצור של מסכי ה-7.85 אינץ', המיועדים לפי הערכות ל-iPad מיני, כבר החלו להתחמם. פול סמנזה, אנליסט מ-NPD, אמר כי "אנו צופים שייצור המסכים יתחיל החודש, עם קפיצה גדולה בנפחי הייצור (יותר ממיליון יחידות בחודש) ברבעון הרביעי". לדבריו, אם הערכה זו תתאמת, הדבר יכול להעיד על השקה לקראת סוף 2012 של הגרסה המוקטנת של ה-iPad.

כזכור, הדיווחים האחרונים בנוגע למכשיר iPad מוקטן העריכו כי השקתו תתרחש כבר בחודש הבא. עד כה לא דווח על מחיר משוער של המכשיר, מלבד ההערכה שהוא יהיה זול משמעותית מהגרסה האחרונה של ה-iPad, שנמכרת ב-499 דולרים. יהיה אשר יהיה מחירו של המכשיר המוקטן, סביר להניח שהנקסוס 7 (Nexus 7) של גוגל (Google), שנמכר ב-199 דולרים, יהיה המתחרה העיקרי של ה-iPad מיני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים