12% מתושבי ישראל הורידו את המשחק Temple Run

המשחק הפופולרי חצה בסוף השבוע את קו 100 מיליון ההורדות - כך על פי החברה שעומדת מאחוריו ● המדינה בה המשחק פופולרי ביותר, מבחינת שיעור המורידים אותו, היא סינגפור ● שיעור המורידים את המשחק בישראל נמוך מעט יותר מזה שבארצות הברית ● הגיימרים שיחקו בו עד כה בזמן המצטבר ליותר מ-54 אלף שנים

Temple Run, משחק הארקייד לטלפונים חכמים וטאבלטים, פופולרי מאוד בישראל ובעולם כולו – כך עולה מנתונים שפרסמה Imangi Studios, החברה שעומדת מאחורי משחק הארקייד. מספר ההורדות שלו חצה בסוף השבוע את קו ה-100 מיליון, כאשר שיעור הישראלים שהורידו את המשחק מגיע, לפי החברה, ל-12% מתושבי המדינה – נתון דומה לזה שנמדד בהונג קונג.

החברה פרסמה את הנתונים באינפוגרפיקה מיוחדת שהעלתה לדף הפייסבוק (Facebook) של המשחק. עולה מהם, כי ישראל ממוקמת במקום לא רע מבחינת שיעור המורידים את המשחק – קצת פחות מארצות הברית, שם מגיע שיעורם ל-13%. המדינה בה הפופולריות של Temple Run מגיעה לשיעור הגבוה ביותר היא סינגפור – 20%, או חמישית, מתושבי המדינה הזעירה הורידו את המשחק.

נתון מעניין נוסף מעלה, כי עד כה בוצעו יותר מ-10 מיליארד ריצות במשחק על ידי מורידיו השונים, שבזבזו זמן המסתכם ב-54 אלף שנים, בכדי לנסות להגיע כמה שיותר רחוק, עם כמה שיותר נקודות.

המשחק זמין להורדה בחינם ב-App Store של אפל (Apple) וב-Google Play, חנות היישומים של אנדרואיד (Android). לפני כשלושה חודשים הוא הושק גם בחנות היישומים של אמזון (Amazon). על פי הנתונים, 68% מההורדות של Temple Run נעשות באמצעות חנות היישומים של אפל, 30% דרך Google Play ו-2% באמצעות אמזון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים