!We הקימה תשתיות מיחשוב במכללה האקדמית נתניה בפרויקט בהיקף מיליון שקלים

האתר שהושק רץ על גבי מערכת vSphere של VMware, שמתממשקת עם מערכות איחסון FAS6240 של נט-אפ ושרתי להבים של יבמ ביתירות מרבית, תוך הפרדה מוחלטת בין רשת הקמפוס לרשת המכללה עצמה ● עוד הוטמעו פתרון ניהול הידע Sharepoint ובסיס הנתונים SQL של מיקרוסופט

!We מקבוצת חילן הקימה תשתיות מיחשוב במכללה האקדמית נתניה, שנועדה לטובת השקה של אתר חדש של המכללה. הפרויקט ארך 14 חודשים והסתיים באחרונה והיקפו הכספי עומד על כמיליון שקלים.

האתר שהושק רץ על גבי המערכות עליהן מבוססות התשתיות, אותן התאימו אנשי !We לטובת פרויקט זה. מדובר במערכת vSphere של VMware, שמתממשקת עם מערכות איחסון FAS6240 של נט-אפ (NetApp) ושרתי להבים של יבמ (IBM) ביתירות מרבית, תוך הפרדה מוחלטת בין רשת הקמפוס לרשת המכללה עצמה. עוד הוטמעו פתרון ניהול הידע Sharepoint ובסיס הנתונים SQL של מיקרוסופט (Microsoft).

אתר מכללת נתניה פותח על ידי תבונה מילניום, מקבוצת SQlink, על פלטפורמת SharePoint של מיקרוסופט (Microsoft), שמספקת חווית משתמש ברמה גבוהה.

לדברי הדר מזרחי, מנמ"ר המכללה האקדמית נתניה, "האתר החדש הושק באחרונה השקה שקטה. יש לו ממשק משתמש פלקסבילי שמגיב לכל רזולוציה פופולרית יחד עם תפריטי Mega Menu, מושג שלא היה קיים קודם לפרויקט זה בארץ: הוא מאפשר גישה בקליק אחד לכל מקום באתר. בנוסף, האתר פועל בטכנולוגיות מתקדמות, דוגמת HTML5, שמאפשרות נגישות מכל פלטפורמה ללא שימוש בפלאש (Flash), שמאבדת גובה בעולם הדפדפנים".

אושרי שרון, מנכ"ל משותף ב-!We, הוסיף ש-"מדובר בפלטפורמה חדשה אותה הקימה המכללה והיינו צריכים לבנות את הפתרון המתאים ביותר עבור תשתית זו. בחנו את הצרכים העסקיים של המכללה ובנינו עבורם פתרון המסוגל להריץ את האתר החדש בצורה יעילה, מהירה ופשוטה. הפרויקט עבר חלק, ללא כל השבתה של שאר המערכות בחברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים