סטודנטים מהטכניון זכו במקום הראשון לאזור המזה"ת ואפריקה בתחרות שערכה גוגל

אלכס ז'יטניצקי, אושרי רוזנהק ובוריס פרידמן קידמו במשך שלושה שבועות את פרויקט החונכות פר"ח על ידי פרסום דיגיטלי באמצעות Google AdWords ● השלושה זכו בטיסה למשרדי גוגל בלונדון, שם יציגו את אסטרטגיית הפרסום שלהם יחד עם המנחה שלהם ● הזוכים במקום הראשון העולמי בתחרות הם סטודנטים מבית הספר לכלכלה של ורשה שבפולין, שפרסמו את חברת Rowery Embassy, המתמחה באופניי קרוזר

צוות של שלושה סטודנטים מהטכניון זכה במקום הראשון באזור המזרח התיכון ואפריקה (MEA), בתחרות Online Marketing Challenge שערכה גוגל (Google). השלושה קידמו במשך שלושה שבועות את פרויקט החונכות פר"ח על ידי פרסום דיגיטלי באמצעות Google AdWords. במהלך הפעילות השיגו חשיפה רחבה לעמותה, ותרמו לצירוף של יותר מ-150 מתנדבים חדשים לארגון.

הזוכים המאושרים הם אלכס ז'יטניצקי – סטודנט להנדסת תעשיה וניהול, אושרי רוזנהק – סטודנט לאווירונאוטיקה ובוריס פרידמן – סטודנט לפיזיקה. את השלישייה הנחתה פרופ' משנה שרית מולדובן, מהפקולטה להנדסת תעשיה וניהול. שלושת הסטודנטים והמנחה שלהם זכו בטיסה למשרדי גוגל בלונדון, שם יציגו את אסטרטגיית הפרסום שלהם.

בתחרות, המתקיימת זו הפעם החמישית, לקחו חלק 11,000 סטודנטים מ-86 מדינות ברחבי העולם, בחלוקה לאזורים: אסיה, אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. במסגרת התחרות קיבל כל צוות – שכלל עד שישה סטודנטים – תקציב של 250 דולרים לפרסום של עסק או ארגון ללא כוונת רווח ב-Google AdWords, למשך שלושה שבועות. הזוכים במקום הראשון העולמי בתחרות הם סטודנטים מבית הספר לכלכלה של ורשה, פולין, שפרסמו את חברת Rowery Embassy, המתמחה באופניי קרוזר. בישראל השתתפו בתחרות עוד 21 קבוצות מלבד צוות הטכניון.

אלכס ז'יטניצקי: "כשחשבנו על עסק שאנחנו יכולים לעבוד איתו, חיפשנו היבט של תרומה לקהילה, ופר"ח הוא הארגון הראשון שעלה בדעתנו, כאשר המטרה שלנו הייתה לגייס סטודנטים שייקחו חלק בתוכנית. בניסוח המודעות הסתמכנו על מסקנות כותבי המאמר שקיבלנו מפרופ' משנה מולדובן – שעיקרן הוא שכאשר מילות החיפוש מראות על עניין קודם בנושא, מודעות בעלות ניסוח אסרטיבי הינן אפקטיביות יותר, וכאשר מילות החיפוש כלליות יותר, עדיף להשתמש בניסוח נייטרלי. לכן, במילות חיפוש ספציפיות כמו 'מלגות' או 'התנדבות' השתמשנו בניסוחים אסרטיביים, ובמילים כלליות יותר, כמו שמות של אוניברסיטאות – בניסוחים נייטרליים".

אירועים קרובים