סקר: יו-טיוב הוא הבחירה הראשונה בקרב צעירים המבקשים להאזין למוזיקה

64% מבני הנוער מעדיפים להאזין למוזיקה ביו-טיוב על פני רדיו ומקורות אחרים, כך עולה מסקר של חברת המחקר נילסן ● "למרות שמאזינים צעירים מעדיפים שיטות מתקדמות מבחינה טכנולוגית, הרי ששיטות מסורתיות לגילוי שירים כמו רדיו או פה-לאוזן מוסיפות לשמש כגורמי הנעה משמעותיים", אמר דייוויד בקולה, סגן נשיא בנילסן

הימים שבהם נהגו בני נוער לרכוש אלבומים או להקשיב לשדרני רדיו חלפו מהעולם, כך על פי סקר חדש של חברת המחקר נילסן (Nielsen). מהסקר עולה, כי למרות ש-48% מכלל הציבור עדיין נוהגים להאזין לרדיו, הרי שמקרב בני הנוער, 64% מעדיפים להאזין למוזיקה ביו-טיוב (YouTube).

"הנגישות של המוזיקה מתאפיינת בהתרחבות ובגיוון", על פי דייוויד בקולה, סגן נשיא בכיר לפיתוח לקוחות בנילסן. "למרות שמאזינים צעירים מעדיפים שיטות מתקדמות מבחינה טכנולוגית, הרי ששיטות מסורתיות לגילוי שירים כמו רדיו או פה-לאוזן מוסיפות לשמש כגורמי הנעה משמעותיים".

מנתוני הסקר עולה, כי כ-50% מבני הנוער עדיין מאזינים לרדיו, רוכשים תקליטורים ומשתמשים בשירות iTunes. בנוסף, 33% רכשו תקליטור ו-51% רכשו שיר להורדה. 54% נוטים לרכוש שיר בעקבות המלצה של חבר, 25% בעקבות המלצה בבלוג או צ'אט ו-12% בעקבות הערצה של מותג. 8% משתפים שירים ברשתות חברתיות, ו-6% מעלים שירים לרשת.

עוד ציין בקולה, כי המוזיקה נגישה יותר כיום הודות להתפתחות הטכנולוגיה והאינטרנט, ויותר אנשים נוהגים להאזין למוזיקה. "יש דרכים רבות כל כך לרכוש, לצרוך ולגלות מוזיקה חדשה, ואין פלא שיותר צרכנים נוהגים ליהנות ממוזיקה", אמר בקולה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים