חלונות 8 זמינה להורדה למפתחים ואנשי מיחשוב

מקצועני המיחשוב לא לבד: חלונות 8 זמינה כעת גם ללקוחות ארגוניים שחתמו על הסכמי Software Assurance ● חוץ ממערכת ההפעלה החדשה, יוכלו המפתחים ואנשי המיחשוב להוריד מרשת MSDN ושירות TechNet גם את ויז'ואל סטודיו 2012 ודוט.נט 4.5

הגרסה המוגמרת של מערכת ההפעלה החדשה חלונות 8 (Windows 8) של מיקרוסופט (Microsoft) זמינה להורדה למפתחים ואנשי מיחשוב, ולצדה גם חבילת הפיתוח ויז'ואל סטודיו 2012 (Visual Studio 2012) ודוט.נט 4.5 (NET 4.5.).

המפתחים ואנשי המיחשוב יכולים להוריד את גרסת RTM (ר"ת Release To Manufacturing) החדשה של מערכת ההפעלה מרשת MSDN ושירות TechNet. לשאר הלקוחות תוצע מערכת ההפעלה החדשה החל מ-26 באוקטובר, כאשר תכריז מיקרוסופט על זמינות כללית. לקוחות ארגוניים שחתמו על הסכמי Software Assurance של מיקרוסופט יכולים כבר להוריד את מערכת ההפעלה החדשה במקביל למפתחים ואנשי המיחשוב. מנגד, לקוחות ארגוניים שלא חתמו על ההסכמים המדוברים יוכלו להוריד אותה החל מ-1 בספטמבר.

"עם ויז'ואל סטודיו 2012 אנו מציעים חוויית פיתוח פרודוקטיבית וקלה, לבד או בקבוצות עבודה, תוך פיתוח של יישומים לפלטפורמות המתקדמות ביותר", כתב ס."סומה" סומסגר, סגן נשיא בכיר בחטיבה של מיקרוסופט למפתחים, בהודעה שפרסם בבלוג. "פרטים נוספים נמסור באירוע ההשקה הרשמי של ויז'ואל סטודיו, ב-12 בספטמבר 2012".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים