שריל סנדברג, פייסבוק: "עולם שחצי ממנו מנוהל על ידי נשים יהיה מקום טוב יותר"

כך השיבה סמנכ"ל התפעול של פייסבוק לקארה סווישר מ-AllThingsD, לקראת הוצאת ספרה, "Lean In", על הדילמות והאתגרים בהם מצויות נשים בשוק העבודה במאה ה-21 ● על פי סווישר, עצות עבודה מסנדברג הן בבחינת "עצות בענייני אופנה 'בסיסית' מהשחקנית גווינת פאלטרו, שלובשת שמלה בעלות זעומה של 471 דולרים"

"לדעתי העולם היה מקום טוב יותר אם מחצית מהארגונים בו היו מנוהלים על ידי נשים, ומחצית ממשקי הבית היו מנוהלים על ידי גברים", כך אמרה שריל סנדברג, סמנכ"ל התפעול של פייסבוק (Facebook). סנדברג כתבה ספר על הדילמות והאתגרים בהם מצויות נשים בשוק העבודה במאה ה-21. ספרה, "Lean In", יראה אור בהוצאת קנופף (Knopf) ב-2013.

בתשובה לקארה סווישר מ-AllThingsD, כתבה סנדברג, כי "הספר כולל עצות מעשיות לנשים, ולגברים המעוניינים לסייע להן, כיצד להעביר את כל כובד המשקל ולסגור את הפער בין המינים". על פי סווישר, הספר כולל נתונים מחקריים, לצד סיפורים אישיים של סנדברג מעבודתה בעולם ההיי-טק. מקנופף נמסר, כי הספר יהיה "קריאה לפעולה" לנשים בכל המקום להיענות לאתגר, ולעלות בסולם הדרגות של אמריקה התאגידית.

סווישר ציינה, כי "לנשים רבות, לקבל עצות על סביבת העבודה שלהן מסנדברג, שהרוויחה משכורת של כמעט 30 מיליון דולרים בשנת 2011, זה קצת כמו לקבל עצות בענייני אופנה 'בסיסית' מהשחקנית גווינת' פאלטרו, שלובשת שמלה של סטלה מקרטני, בעלות זעומה של 471 דולרים".

בספרה מדברת סנדברג על החשיבות של "הפכי את בן זוגך לשותף אמיתי". על עצות כגון אלו כתבה מגהן קסרלי, עורכת בפורבס (Forbes), כי "הכל טוב ויפה וגדול, למעט עבור נשים שאין להן שותפים, או השותפים עובדים קשה 80 שעות בשבוע. הבעיה עם סוג זה של עצות היא שהן אינן רלוונטיות עבור 99% מהנשים בשוק העבודה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים