מטריקס הטמיעה מערכת CRM של סיבל-אורקל בשטראוס מים; ההיקף: מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט פותחה מערכת CRM עבור פעילותה של שטראוס מים בבריטניה ● הפרויקט בוצע בשני שלבים: בתחילה פותחו והוטמעו במערכת תהליכי המכירות ובשלב השני - תהליכי השירותים ● בהיבט הטכנולוגי, הפתרון משלב מוצרי מדף ממערכת ה-CRM, מוצרים נוספים של סיבל ורכיבים נוספים, שפותחו באופן ייעודי ועברו התאמה על פי צרכי החברה

ביונד, חברה בת של מטריקס, הטמיעה מערכת CRM של סיבל (Siebel) מבית אורקל (Oracle) בשטראוס מים מקבוצת שטראוס. הפרויקט ארך כשנה והסתיים באחרונה, והיקפו הכספי עמד על מיליוני שקלים.

שטראוס מים מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות מתקדמים לשתיית מים עבור מגוון לקוחות במקומות שונים בעולם. פעילות החברה מתמקדת בפיתוח מערכות לטיהור, סינון, חימום וקירור מי שתייה.

ראשיתו של הפרויקט בהסכם שיתוף פעולה שחתמו ביניהן שטראוס מים וקבוצת Virgin בנובמבר 2011. במסגרת ההסכם העניקה Virgin לשטראוס מים רישיון שימוש במותג למשך 30 שנים בבריטניה ובאירלנד, ובקרוב – גם בצרפת, אוסטרליה ודרום אפריקה.

במסגרת הפרויקט פיתחה ביונד, בשיתוף עם מחלקת מערכות המידע של שטראוס מים, מערכת CRM עבור פעילותה של זו האחרונה בבריטניה. הפרויקט בוצע בשני שלבים: בתחילה פותחו והוטמעו במערכת כל תהליכי המכירות, כגון הצעות מחירים, לידים וניהול קמפיין, ובשלב השני פותחו והוטמעו במערכת כל תהליכי השירותים, כגון ניהול הסכמים, פניות, שדרוגים ומשלוח אוטומטי של סננים ונורות.

בהיבט הטכנולוגי, הפתרון משלב מוצרי מדף ממערכת ה-CRM, כאשר בנוסף, שולבו, פותחו והותאמו במסגרתו מוצרים נוספים של סיבל ונעשה פיתוח ייעודי ועצמאי של רכיבים נוספים, שעברו התאמה על פי צרכי החברה.

רז מושקוביץ, מנהל אפליקציות גלובליות בשטראוס מים, אמר ש-"מערכת ה-CRM החדשה היא חלק מהותי בהגשמת החזון של שטראוס מים".

לדברי קרייג לוי, מנכ"ל ביונד ומוביל הפעילות במרכז התמחות ה-CRM של מטריקס, "האתגרים המרכזיים בפרויקט כללו סנכרון של המערכת החדשה עם מערכות קיימות והתגברות על מכשולים של שפה ותרבות בטריטוריות שונות. בנוסף, מתודולוגיית הפיתוח בה בוצע הפרויקט קיצרה משמעותית את שלבי הפיתוח של המערכת לכשליש מהזמן הדרוש לפיתוח מלא של מערכת דומה. כמו כן, היא הקטינה משמעותית את העלויות הכרוכות בכך". הוא ציין, כי הפרויקט עמד בלוחות הזמנים ובתקציב שנקבעו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים