אורקל הגישה ערעור על סכום הפיצויים שנקבע לסאפ

סאפ הסכימה לפצות את אורקל בחודש אוגוסט האחרון בסכום של 306 מיליון דולרים, אולם אורקל דורשת להגדיל את הסכום במאות מיליונים נוספים ● דובר סאפ אישר ידיעה בנושא, והוסיף כי "הסכמנו להגיע להסכם סביר משום שחשבנו שהדיונים נמשכו זמן רב מדי"

אורקל (Oracle) דורשת להגדיל את סכום הפיצויים שתקבל מסאפ (SAP) במאות מיליוני דולרים נוספים.

דובר סאפ אישור אתמול (ב') ידיעה שהופיעה ביומון הגרמני Mannheimer Morgen בנושא זה, והוסיף כי "בתרחיש הגרוע ביותר, הערעור עשוי להימשך שנתיים". הדובר הביע אכזבה מכך שבאורקל בחרו להמשיך בהליכים המשפטיים. "החלטנו להגיע להסכם סביר משום שחשבנו שהדיונים נמשכו זמן רב מדי", ציין דובר סאפ.

כזכור, בחודש אוגוסט הסכימה סאפ לשלם לאורקל פיצויים בסכום של 306 מיליון דולרים. זאת, בפרשה של החברה הבת TomorrowNow, שהואשמה בהפרת זכויות בקניין רוחני של אורקל, לאחר שהתברר כי אנשיה הורידו מיליוני קבצים של אורקל. עורכי הדין של שני הצדדים ציינו, כי ההסכם הושג כדי "לחסוך זמן והוצאות".

בית המשפט בצפון קליפורניה קבע בשנת 2010, כי על סאפ לשלם לאורקל סכום של 1.3 מיליארד דולרים, אולם השופטת פיליס המילטון הפחיתה את הסכום שקבעו המושבעים ל-272 מיליון דולרים. ההליכים המשפטיים בין שתי החברות נמשכים כבר כחמש שנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים