גוגל: כרומבוק להשכרה ב-30 דולרים לחודש

המיזם החדש פונה למגזר העסקי, בעיקר עבור חברות שבהן יש שימוש רב בעובדים זמניים, אירועים שגורמים לתוספת עובדים זמנית וכן עבור קמפיינים מוגדרים, דוגמת תקופת הבחירות בארה"ב ●"אתם יכולים להשכיר כרומבוק עבור כל עובד כזה עבור החודשים הבאים, ולהחזיר אותם כשהקמפיין יסתיים", כותבת דיוויה אגרוואלה, מנהלת מוצר כרום לעסקים

מיזם חדש של גוגל (Google) מציע למשתמשים עסקיים לשכור מחשבי כרומבוק (ChromeBook) על בסיס חודשי. על פי פוסט שפרסמה דיוויה אגרוואלה, מנהלת מוצר כרום לעסקים, תציע גוגל לשכור ניידים שמבוססים על מערכת ההפעלה של החברה במחיר שמתחיל ב-30 דולרים לחודש למכשיר, כאשר המחיר הולך ויורד ככל שתקופת השכירות גדולה יותר. מדובר בחוזה ללא התחייבות, כשכל חברה יכולה לשכור עד 25 מחשבים בחודש.

גוגל מכוונת את מחשבי הכרומבוק להשכרה עבור חברות בהן יש שימוש רב בעובדים זמניים, אירועים שגורמים לתוספת עובדים זמנית וכן עבור קמפיינים מוגדרים. כך, למשל, במצב הנוכחי בארצות הברית, שנערכת לקראת בחירות. "אתם יכולים להשכיר כרומבוק עבור כל עובד כזה עבור החודשים הבאים, ולהחזיר אותם כשהקמפיין יסתיים", כותבת אגרוואלה. "מחשבי כרומבוק עומדים בצרכים של רוב העובדים, ולכן תוכנית ההשכרה הזו היא אפשרות נהדרת עבור חברות עם עובדים תקופתיים, ארגונים גדולים שרוצים להתנסות בשימוש במחשבים אלו, חברות הזנק עם קצב צמיחה מהיר, ובעצם עבור כל חברה שרוצה לחסוך כסף".

גוגל יוצרת למבצע הזה בשיתוף פעולה עם CIT כשותפה כספית שתטפל בענייני הגבייה. כל ארגון שישכור מספר מחשבים יקבל בנוסף גם קונסולה ראשית מבוססת הדפדפן, שמאפשרת לשלוט ולהגדיר את המחשבים של המשתמשים באחרים בארגון עבורם הושכרו מחשבי כרומבוק. החברה גם מבטיח תמיכה ללא הפסקה, 24 שעות ביממה.

גוגל כאמור מציעה גם שיפור בתעריפים. לאחר שנה של שכירות, המחיר יורד ל-25 דולרים לחודש, ולאחר עוד שנה, ל-20 דולרים לחודש. החברה מציעה גם את מחשבי הכרומבוקס (ChromeBox), הגרסה הנייחת של מחשבי החברה, במחיר של 25, 22 ו-18 דולרים לחודש בהתאמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים