דיווחים: אפל מתכננת להשיק שירות רדיו אינטרנטי

השירות החדש, שעלול לטלטל את שוק ערוצי הרדיו האינטרנטי, יספק למשתמשים ערוצי מוזיקה מותאמים אישית ומתוך קטלוגים ● הרדיו האינטרנטי יוטמע כנראה כאפליקציה מותקנת מראש במכשיריה, ויכלול קישור לחשבונות iTunes של המשתמשים כדי לבחון את טעמם המוזיקלי

טלטלה בשוק ערוצי הרדיו האינטרנטי? אפל (Apple) מתכננת לפתח שירות של רדיו אינטרנטי, שיספק למשתמשים ערוצי מוזיקה מתוך קטלוגים, וגם ערוצים מותאמים אישית – כך לפי פרסום בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), שציטט שלושה מקורות שביקשו להישאר בעילום שם.

השירות שאפל מתכננת יוטמע כנראה כאפליקציה מותקנת מראש במכשיריה. השירות יכלול קישור לחשבונות iTunes של המשתמשים כדי לבחון את טעמם המוזיקלי. נראה שהשירות גם לא יגיע לישראל, שבה גם שירות iTunes אינו פועל.
על פי אותם מקורות, אפל מתכננת רשיונות ישירים עם חברות המוסיקה, שיאפשרו לה יתר גמישות בשימוש במוזיקה לעומת השירותים האחרים, אשר שמגבילים את המשתמשים בהאזנה, כגון ההגבלה על מספר הפעמים שאפשר להאזין לשיר של זמר מסוים במשך שעה. ענקית הטכנולוגיה כבר מנהלת מגעים עם החברות הגדולות בתעשיית המוזיקה.

מועד השקת השירות טרם ידוע. בהתחשב בזמן הארוך שנדרש למגעים עם חברות המוזיקה, נראה כי השירות לא יושק ביום רביעי הקרוב, במעמד הצגת ה-iPhone החדש של אפל, או אפילו בזמן הקרוב.

אירועים קרובים