!We תספק שירותי מיחשוב ענן לאורעד; ההיקף: מאות אלפי שקלים

במסגרת ההסכם, תספק !We לאורעד שירותי מיחשוב ענן מבוסס we!Cloud על בסיס פיתרון תשתיות הענן שלה ● הפתרון יאפשר לאורעד להעביר את כלל שירותי המיחשוב באתר לענן, תוך שמירה על גמישות וחסכון בעלויות של התשתיות

!We תספק שירותי מיחשוב ענן לאורעד מערכות היי-טק. ההסכם בין החברות הוא למשך שלוש שנים. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

במסגרת ההסכם, תספק !We לאורעד שירותי מיחשוב ענן מבוסס we!Cloud על בסיס פיתרון תשתיות הענן שלה. הפתרון יאפשר לאורעד להעביר את כלל שירותי המיחשוב באתר לענן, תוך שמירה על גמישות וחסכון בעלויות של התשתיות. המעבר לענן מתבצע ללא שינוי שיטת עבודה למשתמשי הקצה, וללא ירידה בביצועים.

אורעד מערכות היי-טק עוסקת בפיתוח, שיווק והפצה של פתרונות גרפיקה בתלת-מימד בזמן אמת, שרתי וידיאו, ניהול ואחזור מידע של שידורי ספורט, חדשות, אירועי בחירות ואירועים מיוחדים אחרים. בנוסף, אורעד היא ספקית פתרונות של אולפנים וירטואליים ופרסום וירטואלי עבור רשתות טלוויזיה רבות ברחבי העולם.

לדברי ארז סהר, מנמ"ר אורעד, "בחנו מגוון פתרונות בתחום הענן. הפתרון שבחרנו נתן מענה לדרישות הביצועים, אבטחת מידע, גמישות בהפעלת שירותים ומעבר חלק לענן ללא הפרעה למשתמשי הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים