אורקל רכשה את SelectMinds לחיזוק פלטפורמת הענן שלה בתחום ה-HR

SelectMinds היא ספקית של מיקור כישרונות וניהולם, המבוססת מדיה חברתית ופועלת בסביבת הענן ● פתרונותיה של הנרכשת ישולבו בהיצע הקיים של אורקל לתחום גיוס משאבי אנוש וניהול ביצועים ● אורקל מסרה, כי "על ידי מינוף הרשתות המקצועיות של העובדים, המעסיקים יוכלו למצוא מועמדים למשרות בצורה טובה יותר"

אורקל (Oracle) רכשה את SelectMinds, ספקית של תוכנות מבוססות ענן, אשר משתמשת במדיה החברתית כדי למצוא כישרונות ולנהל יחסי עובד מעביד בחברות.

SelectMinds היא ספקית של מיקור כישרונות וניהולם, המבוססת מדיה חברתית ופועלת בסביבת הענן. פתרונותיה ישולבו בהיצע הקיים של אורקל לתחום גיוס משאבי אנוש וניהולם וניהול ביצועים. אורקל ציינה, כי ארגונים מחפשים דרכים חדשות כדי לשלוט על העלות של שכירת מועמדים מתאימים למשרות, וכי "על ידי מינוף הרשתות המקצועיות של העובדים, המעסיקים יוכלו למצוא מועמדים למשרות בצורה טובה יותר".

עם זאת, החברה לא מסרה את תנאיה הכספיים של הרכישה, אך ציינה כי היא צפויה להיסגר לפני סוף השנה. SelectMinds נוסדה בשנת 2000 והיא שוכנת בניו יורק. בין לקוחותיה נמנים אי-ביי (eBay), ויזה (Visa), וקוואלקום (Qualcomm). לדברי תומס קוריאן, סגן נשיא בכיר לפיתוח באורקל, "הרכישה תביא לכך שנציע לארגונים פתרון מקיף לניהול גיוס של משאבי אנוש ולניהול כישרונות, תוך הגעה למועמדים איכותיים באמצעות המדיה החברתית".

אנליסטים ציינו, כי רכישת SelectMinds היא עוד אבן דרך בפעילות אורקל להרחבת עסקי המדיה החברתית לארגונים. לפני ימים אחדים ענקית ה-IT חשפה פלטפורמה לניהול יחסים חברתיים, אשר מתבססת על שלוש רכישות שלה: ויטרו (Vitrue), שנרכשה בחודש מאי השנה, היוצרת של קמפיינים שיווקיים מבוססי מדיה חברתית בענן; Collective Intellect, שנרכשה ביוני, תוכנה מבוססת ענן המסייעת להבין ולהגיב על שיחות של לקוחות עליהם ברשתות החברתיות; ו-Involver, שנרכשה ביולי, המספקת פלטפורמה לפיתוח תוכנה במדיה החברתית.

לאור ההצלחה של פלטפורמות מדיה חברתיות השופעות מאות מיליוני משתמשים, כגון פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) ולינקדאין (LinkedIn), ארגונים החלו בפיתוח פלטפורמות חברתיות, על מנת להגיע באופן ישיר יותר ללקוחות ולשותפים שלהם. כך, VMware רכשה Socialcast בשנת 2011, ל-Salesforce.com יש את הכלי Chatter, ובנוסף היא רכשה את Buddy Media תמורת 700 מיליון דולרים. מיקרוסופט (Microsoft) רכשה Yammer תמורת 1.2 מליארד דולרים בחודש יוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים