הלנה זלנסקייה, ABBYY: "ישראל – שוק בצמיחה בתחום ניהול המסמכים והתוכן"

"יש בישראל שוק ופוטנציאל גדולים במיוחד בבנקאות ובביטוח", אמרה זלנסקייה, מנהלת חטיבת Data Capture בחברה ● לדבריה, ABBYY, שמיוצגת בישראל על ידי מאגרי תוכנה, מציעה פתרונות OCR בין היתר ללשכות שירות, משרדי עורכי דין והמגזרים הפיננסי והממשלתי

"ישראל היא שוק בצמיחה בתחום ניהול המסמכים והתוכן, ויש בה שוק ופוטנציאל גדולים במיוחד בבנקאות ובביטוח", כך אמרה הלנה זלנסקייה, מנהלת חטיבת Data Capture  בחברת ABBYY. זלנסקייה ביקרה בישראל באחרונה, בין היתר כדי לחנוך את פעילות החטיבה בישראל, המיוצגת על ידי מאגרי תוכנה.

ABBYY מפתחת ומשווקת טכנולוגיות OCR לזיהוי ופענוח מסמכים, קליטת נתונים ובלשנות. החברה מעסיקה מעל 1,000 עובדים ויש לה משרדים בגרמניה, בריטניה, ארצות הברית, קנדה, אוקראינה, קפריסין, אוסטרליה, יפן וטייוואן.

לדבריה, "שני הלקוחות המרכזיים שלנו בישראל בתחום לשכות השירות הם גאודע ואימג'סטור – חברות שמכסות כ-80% מהשוק". עוד היא ציינה, כי במקביל לעבודה עם לשכות שירות, "אנחנו מחפשים הזדמנויות בפיננסים ובפיתוח עסקים עם לקוחות כמו משרדי עורכי דין גדולים, שעם נציגי אחדים מהם נפגשנו במהלך הביקור שלי".

החטיבה החדשה אותה מנהלת זלנסקייה הוקמה בעקבות שינוי מבני ב-ABBYY. בין היתר, משווקת החטיבה מוצרים לדסקטופ כמו FineReader OCR, הנפוץ בישראל, ומוצרי OCR SDK למפתחים. החטיבה עובדת עם לקוחות ארגוניים ומעניקה להם שירותי תמיכה וייעוץ באמצעות המפיץ הישראלי, מאגרי תוכנה.

"בעבר התרכזנו יותר ב-SDK למפתחים ופחות במוצרים", ציינה זלנסקייה. "בשנה האחרונה אנחנו מתמקדים בהם ובהגדלת נתח השוק של ABBYY ב-Data Capture, כי אנחנו מזהים ביקוש גדול לפתרונות מוכנים. חברות לא רוצות להוציא כסף על צוותי IT ופיתוח בלי לדעת מה תהיה התוצאה, אלא רוצות פתרון מוכן מן המדף, שחוסך עלויות".

היא הוסיפה, כי "כל מוצרינו הם פתרונות OCR שעוזרים לזהות ולבצע דיגיטציה של מסמכי נייר, אך משרתים תחומים שונים ועונים לצרכים שונים". לדבריה, "המוצרים השולחניים עוזרים להפוך מסמכים לטקסט הניתן לעיבוד וחיפוש, ואנחנו מייעלים תהליכים עסקיים לארגונים עם מוצרים מוכנים וערכת פיתוח (SDK)". "אולם", ציינה, "לא כל הארגונים מעוניינים להשקיע בפיתוח".

בין לקוחות היעד של החברה בכל העולם, כולל בישראל, ציינה זלנסקייה את המגזר הממשלתי ומוסדות פיננסיים, שמהווים 60% מהכנסות החטיבה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אמיר סרנגה

    קבוצת רכישה הינה התגבשות של רוכשי דירה בצורה ציבורית ולא פרטית מקבלן מבצע ישירות. יש לציין כי תנאי ההלוואה הבנקאיים בפיקוח בנק ישראל לקבוצת רכישה קרקע ובניה נמוכים ב- 25% מאשר עלות הקניה קרקע-בניה מקבלן מבצע-מוכר פרטי. הטבה זו ניתנת לקבוצות היות ומנהל מקרקעי ישראל האחראי על פינוי-בינוי בשיטת תמ"א 38 דרך וועדת תכנון ובנייה ממשלתית בוחר עבור יזמי קבוצת הרכישות באילו קרקעות פינוי-בינוי לבנות לפי סדר עדיפות ציבורית. מה שכן יש בטאבו הקרקעות חוקיות של בעלויות המדינה והציבור. על מנת לא לפגוע בזכויות בעלי הקרקעות ויורשיהם יש תעוד ארכיוני של מסמכי ההלוואות בבנקי המשכנתאות לדוגמא בנק לאומי למשכנתאות שמקורו היה השילוב של קרן קיימת לישראל והסוכנות היהודית שהפכו לבנק הראשון בישראל בנק פלשתינה-א"י, מתאים להעניק ולברור פצויי הולם לבעלי קרקעות ערביים של פינוי-ובינוי תמ"א 38 לטובת בניית מגדלי נדל"ן של קבוצות רכישה הלווים מבנק המשכנתאות. .. אמיר סרנגה M.B.A מנהל עסקים

אירועים קרובים