שחקן צ'לסי סגר את חשבון הטוויטר שלו עקב הערות גזעניות

ג'ון אובי מייקל, שחקן כדורגל שמוצאו בניגריה, קיבל הודעות גזעניות בטוויטר לאחר שהואשם בספיגת שער מכריע ● מייקל סגר את החשבון ברשת החברתית פחות מ-24 שעות לאחר מכן, אבל מכחיש כי יש קשר בין הדברים ● קבוצתו צייצה, "הודענו על כך למשטרה, ונתמוך בהענשה חמורה ביותר"

רגע עם טוויטר

ג'ון אובי מייקל, מגן בקבוצת הכדורגל האנגלית צ'לסי, סגר את חשבון הטוויטר (Twitter) שלו. לכאורה לא אירוע משמעותי, אלא שבקבוצותו טוענים, כי סגירת החשבון נבעה מהערות גזעניות שהופנו נגד השחקן באמצעות שירות הציוצים הפופולרי.

צ'לסי, מחזיקת גביע האלופות האירופאי, התחילה השבוע את מסעה לשמירת התואר, כשאירחה את קבוצת יובנטוס האיטלקית. המשחק הסתיים בתוצאה 2:2 לאחר שהקבוצה הביתית כבר הובילה 2:0, כאשר לא מעט אוהדים האשימו את מייקל בספיגת שער השוויון. קצת לאחר מכן החלו להופיע בטוויטר הודעות גזעניות שהופנו נגד השחקן, שמוצאו מניגריה.

מייקל סגר את החשבון פחות מ-24 שעות לאחר המשחק. בראיון לעיתון האנגלי מירור (Mirror), טען השחקן אין קשר לגזענות שהופנתה נגדו, וכי התכוון לסגור את החשבון כך או כך.

עם זאת, במועדון עצמו העלו טענה שונה. בחשבון הטוויטר הרשמי של צ'לסי הופיע הציוץ: "גידופים ברשתות חברתיות זה נתעב. ציוצים גזעניים כנגד מייקל לחלוטין אינם מתקבלים על הדעת. הודענו על כך למשטרה, ונתמוך בהענשה החמורה ביותר". משטרת אנגליה עדיין לא הודיעה אם תטפל בעניין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים