RSA רכשה את ספקית האבטחה Silicium Security

חטיבת האבטחה של EMC הכריזה על סדרת מהלכים לחיזוק הגנת לקוחותיה מהתקפות סייבר ● מלבד הרכישה, הודיעה RSA על שיתוף פעולה עם חברת הייעוץ Booz Allen Hamilton, המתמחה בתכנון ובניהול פעולות אבטחה וניתוח סייבר עבור גופים עסקיים וממשלות, והשקת מערכת כלי הגנה מתקדמים מפני התקפות סייבר

23/09/2012 16:07

RSA, חטיבת האבטחה של EMC, רכשה את ספקית האבטחה Silicium Security. בנוסף, הכריזה חטיבת האבטחה על שיתוף פעולה עם חברת הייעוץ Booz Allen Hamilton, ועל השקת כלי הגנה מתקדמים מפני התקפות סייבר, במטרה לחזק המוכנות והתגובה להתקפות סייבר של לקוחותיה מהמגזר הפרטי והציבורי. מהלך זה מתרחש בסמיכות לפתיחתו של RSA 2012 – כנס הגנת המידע הגדול באזור EMEA, שייפתח בלונדון בתחילת אוקטובר.

Silicium Security אחראית לפיתוח כלי בקרה ECAT (ר"ת Enterprise Compromise Assessment Tool), המאפשר לצוותי אבטחה לזהות נוכחות של תוכנות זדוניות מתקדמות ולא ידועות, לבצע הערכה מהירה של המצב ולתקנו. עלות עסקת הרכישה לא נמסרה, שכן אינה מהותית בהיקף הכנסותיה של EMC. צוות העובדים של Silicium Security יישאר בחברה הנרכשת, וימשיך לפעול ממונטריאול שבקנדה כחלק אינטגרלי ממחלקת ניהול האבטחה והציות לרגולציה (Security Management and Compliance) של RSA בראשותו של סגן הנשיא הבכיר, הישראלי עמית יורן.

ארט קוביילו, מנכ"ל RSAהחיבור בין טכנולוגיית הבקרה של Silicium Security לשירות NetWitness ופתרונות ההרשאה והניתוח העסקי של RSA, יאפשר לאחרונה להציע ללקוחותיה פתרון תגובה מקיף להתקפות סייבר. זאת, במטרה להיאבק בדור החדש של "איומים מתמשכים" (Persistent Threats).

בנוסף, השיקה RSA מערכת כלי הגנה מתקדמים מפני התקפות סייבר (Advanced Cyber Defense Services), שמטרתם לסייע לארגונים להתכונן לאיומים, לזהותם ולהגיב עליהם. המוצר החדש כולל כלי מוכנות לפריצה, זיהוי אירוע התקפה ותגובה, מודיעין על איומי סייבר, ניהול פריצה, מידע מזהה והדור הבא של מרכזי תפעול אבטחת מידע בארגונים (Security Operations Center) בהיבטי התכנון והיישום.

שיתוף הפעולה עם Booz Allen Hamilton, המתמחה בתכנון ובניהול פעולות אבטחה וניתוח סייבר עבור גופים עסקיים וממשלות הפועלים באזורים הרגישים ביותר בעולם, נועד לספק שירותים משופרים, ולהציע מודל מאוחד בחדירה לשווקים. כך, הדבר צפוי להקל על לקוחות RSA  במגזר הפרטי והציבורי ולעשות שימוש מושכל במומחיות ובטכנולוגיות המיוחדות של שתי החברות בתחום האבטחה מפני התקפות סייבר. החיבור עם חברת הייעוץ ממנף את המוניטין של RSA, המציגה ניסיון בן עשרות שנים בפיתוח תוכנות לאבטחת מחשבים, בהם משתמשים עשרות אלפי לקוחות מרחבי העולם. כחלק משיתוף הפעולה בתחומי השירות והייעוץ, תסייע Booz Allen Hamilton להרחיב את התפוצה הגלובלית של כלי האבטחה שמציעה RSA.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים