אתר ה-e-Banking של לאומי עלה לאוויר

האתר, שהוקם בשיתוף מטריקס, מאפשר לקבל מידע פיננסי ולבצע מגוון רחב של פעולות בנקאיות באמצעות האינטרנט ● יצחק מלאך, חבר הנהלה וראש מערך תפעול ומינהלה בלאומי: "מטרתנו היא לאפשר ללקוח לקבל שירות זמין ונגיש יותר בכל אחד מהערוצים הישירים של הבנק, דבר שאמור לאפשר לו לחסוך זמן וכסף"

קבוצת לאומי השלימה את הקמת מערך ה-e-Banking שלה, המאפשר קבלת מידע פיננסי וביצוע מגוון פעולות בנקאיות באמצעות האינטרנט. במהלך 2008 השלימה מטריקס את הקמת אתר לקוחות לאומי, וכעת, עם  העלאת האתר עבור לקוחות הפרימיום של הבנק, ועבור לקוחות הבנק הישיר הראשון, הושלמו יתר האתרים של קבוצת לאומי.

מערך האינטרנט החדש של לאומי הוקם על בסיס תשתית מערכת הבנקאות המקוונת Voyager של Fiserv, המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, ומותקנת בבנקים ובגופים פיננסיים רבים בארה"ב. מערך האינטרנט החדש מאפשר לבצע פעילות בנקאית תחת ממשק משתמש אחד, אשר כוללת, בין היתר, את ביצוע הפעולות בחשבון הבנק, קבלת מידע על כרטיסי אשראי, ביצוע השקעות, קבלת מידע כלכלי ועוד. המערכת מספקת יכולות פרסונליזציה מתקדמות, אשר מאפשרות לבנק להעביר ללקוחות מידע והצעות שיווקיות אישיות על פי הפרופיל האישי של כל לקוח. הפיתוח המערכת בוצע באמצעות טכנולוגיית דוט.נט של מיקרוסופט.

לדברי יצחק מלאך, חבר הנהלה וראש מערך תפעול ומינהלה בלאומי, חידוש מערך האינטרנט נעשה כחלק מהאסטרטגיה של הבנק להגביר שימוש בערוצים הישירים בקרב הלקוחות. "האתר החדש תוכנן ונבנה כך שהוא מאפשר ללקוח לקבל מידע רב ומגוון יותר ולבצע פעולות רבות יותר בממשק פשוט וידידותי למשתמש, עם יכולות פרסונליזציה מתקדמות. מטרתנו היא לאפשר ללקוח לקבל שירות זמין ונגיש יותר בכל אחד מהערוצים הישירים של הבנק, דבר שאמור לאפשר לו לחסוך זמן וכסף".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. הראל

    האתר אינו ידידותי, מסורבל ומקשה על המשתמש. מתי יתפוס מלאך, שמוביל את הבנק לבזבוזים אינסופיים של כסף, שהפתרון הוא במנועי חיפוש וסוכנים ( בוטים) ידידותיים ללקוח ?

אירועים קרובים