מיה מחשבים תמשיך לייצג את סאס בישראל ב-10 השנים הבאות

שתי החברות חתמו על הסכם המשך שיתוף פעולה באירוע לכבוד 30 שנות פעילות למיה מחשבים ● מיקאל הגסטרום, סגן נשיא בכיר בסאס: "ישראל חשובה לסאס מעבר לנתח השוק הנכבד שמיה מחשבים הביאה לנו. מבחינות מסוימות, זו אחת המעבדות הטובות בעולם ללימוד הדינמיקה של הטמעת שינויים"

מיה מחשבים תמשיך לייצג את סאס (SAS) בישראל ב-10 השנים הבאות.

מיקאל הגסטרום – סגן נשיא בכיר ומנכ"ל באזור EMEA בסאס, ו-וולף ליכטנשטיין – סגן נשיא באירופה, חתמו על הסכם המשך הייצוג ב-10 השנים הקרובות באירוע החגיגי שנערך באחרונה לכבוד 30 שנות פעילות למיה מחשבים.

צבי צוויג, מייסד מיה ומחשבים שהעביר את מושכות המנכ"ל לידי קובי ביטר, אמר כי "אני מעביר לקובי ביטר חברה שכבר מזמן לא יכולה להיחשב 'אוונגרדית'. יש לנו 150 לקוחות מכל קצוות מגזר האנטרפרייז (Enterprise), עם מודל עסקי שהוכיח את עצמו וקשר חזק ואמיץ עם החברה המובילה בעולם האנליטי – ובעיקר עם צוות עובדים נפלא שיכול לקחת את החברה לגבהים מסחררים. מיה מחשבים ניצבת בטוחה על מסלול ההצלחה. כאשר ההגה בידיים של קובי, אני בטוח שהחברה תגיע רחוק".

קובי ביטר, אשר כיהן כסמנכ"ל המיחשוב בקבוצת דלק עד לאחרונה, ציין כי "אני יודע שהאתגר להתעלות עוד יותר על הישגי העבר אינו פשוט. כבר היום, על פי הדו"ח האחרון של IDC, לסאס נתח השוק הגדול ביותר בתחום האנליזה, עם למעלה מ-35% – כמעט כפליים מנתח השוק של המתחרה במקום השני. אלה נתונים עולמיים, שלמיטב ידיעתי אנו בישראל אפילו עברנו אותם בפער משמעותי".

במסגרת האירוע ציין מיקאל הגסטרום, כי "ישראל חשובה לסאס מעבר לנתח השוק הנכבד שמיה מחשבים הביאה לנו. מבחינות מסוימות, זו אחת המעבדות הטובות בעולם ללימוד הדינמיקה של הטמעת שינויים. לא רק שישראל משתנה במהירות ממש לנגד עיננו, ממדינה מתפתחת לאחד ממרכזי ההיי-טק הבולטים בעולם, אלא שגם בתחום העסקי אנו רואים ארגונים ישראליים משתחררים מכבלי השמרנות ומאמצים טכנולוגיות חדשות מהר יותר מהאירופאים". לדבריו, "בנקים ישראליים השכילו להשתמש בכלים אנליטיים כדי להימנע מלקיחת סיכונים קטסטרופליים, מהסוג שמאיים על כלכלות מסוימות באירופה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מושיקו

    מעטים הם לקוחות סאס בישראל שפעילותם מצדיקה את עלויות הרישוי המטורפות של התוכנה של סאס SPSS זהה ביכולות החיזוי אך רבע בעלויות תוכנת R היא חינמית אבל קובי ביטר גבר שיהיה בהצלחה

  2. רון

    150 לקוחות? בדקתי באתר של מיה מחשבים ואף לקוח ישראלי לא מוזכר שם, מישהו יכול לעזור?

אירועים קרובים