אומניטק תפיץ את מוצרי הסטארט-אפ קלאודשייר בישראל

במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות אומניטק תפיץ, תמכור ותיישם את פתרונות ה-ProPlus והאנטרפרייז של קלאודשייר לסביבות עבודה וירטואליות בענן ● נורית הורביץ, מנהלת פעילות התוכנה באומניטק: "הגידול הצפוי להערכתנו בעקבות שיתוף הפעולה נאמד בעשרות אחוזים בשנה"

אומניטק חתמה על הסכם הפצה בישראל של פתרונות הסטארט-אפ הישראלי קלאודשייר (CloudShare), מספקיות שירותי הענן הראשונות בעולם. במסגרת ההסכם אומניטק תפיץ, תמכור ותיישם את פתרונות ה-ProPlus והאנטרפרייז של קלאודשייר לסביבות עבודה וירטואליות בענן. על פי אומניטק, ההסכם צפוי להרחיב את מחזור המכירות של החברה באופן משמעותי, ולהניב הכנסות של מאות אלפי שקלים.

קלאודשייר מציעה לחברות בכל הגדלים סביבות עבודה בענן, למטרות Pre-Production (פיתוח, בדיקות, הדגמות מוצר, בדיקות היתכנות). הפתרונות המוצעים מאפשרים הקמה, ניהול ושיתוף של מכונות וירטואליות, תוך שימוש בעשרות טמפלטים (למערכות הפעלה, בסיסי נתונים, SharePoint ואפליקציות), עם יכולות ניהול ושיתוף מתקדמות, וגישה מאובטחת ומנוהלת לסביבות אלה בענן.

גורי שטרק, מנכ"ל קלאודשייר, אמר כי "בכל ארגון קיים הצורך להקים סביבות Pre-Production חדשות בצורה מהירה ופשוטה. פתרון התוכנה של קלאודשייר מספק מענה יעיל, מהיר ומאובטח להקמה של סביבות מורכבות ודינמיות, בלוחות זמנים קצרים ובמחירים אטרקטיביים. השוק האמריקני כבר אימץ את פתרונות התוכנה שאנו מציעים, ואנו מאמינים, כי שיתוף הפעולה עם אומניטק, לה ניסיון ומוניטין רב בתחום האינטגרציה והתשתיות, יאפשר לקלאודשייר להרחיב את פעילותה גם בשוק הישראלי".

לדברי נורית הורביץ, מנהלת פעילות התוכנה באומניטק, "לאחר בדיקה מעמיקה הגענו למסקנה כי קלאודשייר מציעה מוצר מעולה, ובעל פוטנציאל שוק ניכר. להערכתנו, הגידול הצפוי בעקבות שיתוף הפעולה נאמד בעשרות אחוזים בשנה, ומהווה נדבך נוסף וחשוב בפעילות התוכנה הצומחת של אומניטק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים