מיהם הסטארט-אפים שסיימו את תוכנית ההאצה של סופרסוניק קפיטל?

חברות בתחומי המנטורינג, הבריאות, בריאות הנפש ועוד הן בין מסיימות המחזור השני של האקסלרטור שמפעילות המעבדה ותוכנית אימפקט של סופרסוניק קפיטל יחד עם תוכנית הכוורת, בתמיכת אמזון

תמונה קבוצתית של משתתפי המחזור השני של תוכנית סוניק לאבס.

שמונה חברות סטארט-אפ סיימו באחרונה את המחזור השני של תוכנית ההאצה שמפעילות המעבדה ותוכנית אימפקט של סופרסוניק קפיטל יחד עם תוכנית הכוורת, בתמיכת אמזון.

המעבדה היא אקסלרטור לסטארט-אפים, שהתמקד במחזור זה בחברות אימפקט בעלות מודל עסקי מוכח. הסטארט-אפים המשתתפים בתוכנית מקבלים מסגרת והשקעה שכוללות סדנאות ייחודיות ומתקדמות, פיתוח כלים לגדילה ועוד. גם במחזור הראשון של התוכנית השתתפו שמונה חברות, כאשר שש מתוכן גייסו גיוסי המשך.

הכוורת היא המרכז ליזמות וחדשנות חברתית מבית קרנות הביטוח הלאומי והג'וינט, שמטרתו לקדם גישה של חדשנות פתוחה, כדי להביא פתרונות לאתגרים החברתיים הבוערים של מדינת ישראל.

סופרסוניק קפיטל היא חברת השקעות, שמשקיעה בחברות סטארט-אפ בשלב ההתחלתי ומייצגת מספר Family Offices בינלאומיים, שמשקיעים בחברות שנמצאות בשלב מתקדם בהתפתחותן.

מובילי התוכנית הם גיל שורקה ודני גלושנקוב מסופרסוניק קפיטל, וענבל פליער מהכוורת.

לדברי שורקה, "בתהליך המיון למחזור השני של התוכנית היה לנו חשוב להתמקד בחברות סטארט-אפ עם אימפקט לאומי ועכשווי, שרלוונטי לאתגרים הלאומיים. הפידבק שקיבלנו מהיזמים בתוכנית מחזק אותנו להמשיך ולפתח את המוצר הייחודי שבנינו".

החברות שסיימו את המחזור השני של התוכנית

Watoobi – מייסדת: מיכל טייטלר. פלטפורמת מנטורינג דיגיטלית מבוססת דאטה וטכנולוגיית AI. החברה בונה תוכניות מנטורינג מרובות משתתפים עבור מוסדות להשכלה גבוהה, תוכניות תעסוקה ממשלתיות ועוד.

Enola – מייסד: יונתן ויינברג. פלטפורמה חכמה שמחברת משפחה, קהילה וחברה לתמיכה יעילה ואפקטיבית, ולניהול בשעת משבר.

Wellplay – מייסד: אביב קושניר. פלטפורמה דיגיטלית לתמיכה נפשית עצמית של המטופל, המבוססת על פסיכודרמה ו-AI. החברה משתפת פעולה עם שירותי בריאות כללית ויבמ.

Vica – מייסדים: רועי פרל וצחי גלצר. פלטפורמה למטפלים ומנחי קבוצות בתחום בריאות הנפש, שנותנת כלי טיפול משמעותיים בעבודה קבוצתית ו/או עבודה אונליין.

B-Balance – מייסד: עוז צור. אפליקציה שמזהה את רמת הסיכון לנפילה ומציעה תוכנית תרגול שיווי משקל מותאמת אישית. הטכנולוגיה של החברה הוכחה מחקרית כיעילה, והיא מיועדת לשימוש מסחרי בבתי חולים, קליניקות, חברות סיעוד ומרכזי דיור מוגן.

SkillsX.ai – מייסדים: דרור אוברמן והדר מילר. מערכת שמקנה לבני נוער וצעירים מהפריפריה החברתית מיומנויות וכישורים לפיתוח תפיסת מסוגלות עצמית חיובית, שחיונית להצלחה בעולם משתנה. זאת, באמצעות מסעות אישיים של למידה מבוססת מיומנויות המונחים במנטורינג משותף על ידי בינה מלאכותית ומתנדבים במלכ"רים.

Job360 – מייסדות: אמירה קאסם וחני סבג. החברה מסייעת לדורשי עבודה, בפרט מאוכלוסיות מגוונות, לרכוש ולשפר מיומנויות תעסוקה רכות באמצעות פלטפורמת אימון סימולטיבית חכמה, שמציעה למידה, תרגול ומשוב. מחקר מלווה הצביע על עלייה בתחושת המסוגלות התעסוקתית והשתלבות מהירה בעולם העבודה של משתמשים.ות בפלטפורמה. החברה זכתה בתחרות חדשנות ויש לה לקוחות מהארץ.

Xtras – מייסד: עמית אוסטרייכר. פלטפורמה לעובדים זמניים. באמצעות טכנולוגיה ייחודית החברה מקשרת בין עסקים לבין עובדים על בסיס הצעות עבודה יומיות, זמניות וחלקיות.

המופיעים בתמונה למעלה: בשורה העליונה – מיכל טייטלר (Watoobi), עוז צור (B-Balance), עמית אוסטרייכר (Xtras), דני גלושנקוב (Supersonic Capital), ערבה רז (Enola), וגיל שורקה (סופרסוניק קפיטל). בשורה התחתונה – רועי פרל (Vica), אמירה קאסם (Job360), אביב קושניר (Wellplay), ענבל פליער (הכוורת) ודרור אוברמן (SkillsX.ai).

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ארתור בוימן

    נהדר! כיף לראות יזמות עם אימפקט. בהצלחה לכולם/ן.

אירועים קרובים