ארה"ב: רבע מבני הנוער גולשים באינטרנט באמצעות הסמארטפונים בלבד

78% מבני הנוער האמריקניים הם בעלי טלפון סלולרי, וכמעט לרבע מהצעירים יש טאבלט – כך עולה ממחקר חדש של Pew Research ● "מהות השימוש באינטרנט על ידי בני הנוער עוברת מהפך דרמטי – מקישור נייח באמצעות מחשבים שולחניים משפחתיים, לקישור קבוע שנע איתם במהלך היום", ציינה מארי מאדן, ציינה אחת החוקרות

אימוץ סמארטפונים בקרב בני הנוער בארה"ב הולך ועולה באופן עקבי, וגלישה סלולרית באינטרנט גם היא מחלחלת ותופסת נתח גדול מן הגלישה הכללית באינטרנט – כך לפי מחקר של Pew Research, שבדק את הרגלי הטכנולוגיה של בני הנוער בארה"ב. המחקר נערך בחודשים יולי-ספטמבר 2012, ובדק את השימוש בטכנולוגיה בקרב בני נוער בגילים 17-12.

לפי המחקר, אחד מכל ארבעה בני נוער (25%) משתמש כמעט רק בטלפון הסלולרי כדי לגלוש באינטרנט, ולא משתמש במכשיר אחר, כמו מחשב שולחני או נייד. עוד מעלים הממצאים, כי 78% מבני הנוער הם בעלי טלפון סלולרי, וכמעט לחצי מהם (47%) יש סמארטפונים, לעומת 23% ב-2011. ל-23% מבני הנוער יש טאבלטים, רמה דומה לזו של האוכלוסייה הבוגרת. 95% מבני הנוער גולשים באינטרנט.

"מהות השימוש באינטרנט על ידי בני הנוער עוברת מהפך דרמטי – מקישור נייח באמצעות מחשבים שולחניים משפחתיים, לקישור קבוע שנע איתם במהלך היום", ציינה מארי מאדן, חוקרת בכירה ב-Pew Research. "במידה רבה, בני הנוער מהווים את החזית המובילה בקישוריות סלולרית, ותבניות השימושים הטכנולוגיים שלהם מאותתות לעתים קרובות על שינויים עתידיים גם בקרב האוכלוסייה הבוגרת".

גם לפי דיווח של חברת המחקרים נילסן (Nielsen) בספטמבר האחרון, שבדק בני נוער בארה"ב בגילים 17-13, גילה כי הם מאמצים סמארטפונים בקצב מהיר. לפי המחקר המדובר, 58% מבני הנוער האמריקניים הם בעלי סמארטפון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים