מאסק: "אני מקווה לעשות יותר למען אנשי עזה"

הבעלים של סטארלינק כתב את הדברים בתגובה לפוסט שבו צוינה התרומה של החברה להענקת סיוע רפואי בבית חולים השדה של איחוד האמירויות ברצועת עזה

אילון מאסק.

אילון מאסק "מקווה לעשות יותר למען אנשי עזה" – כך כתב הבעלים של X בפוסט שכתב אתמול (ש') בפלטפורמה שלו.

מאסק כתב את הדברים תוך ששיתף פוסט שפרסם העיתונאי האמירתי חסאן סג'וואני, שבו הוא ציין כי "(האינטרנט של – י"ה) סטארלינק של אילון מאסק בבית חולים השדה של איחוד האמירויות בעזה סייע למתקן שלנו לתת סיוע רפואי הומניטרי לאלפי אנשים חפים מפשע, במיוחד לילדים. תודה לך, אילון!".

אספקת שירותי האינטרנט ברצועת עזה היא חלקית ביותר, מאחר שחלק ניכר מהתשתית הושמד או נפגע קשות בפעילות של צה"ל שם נגד מחבלי החמאס. מאסק הודיע שסטארלינק תספק אינטרנט ל-"ארגוני סיוע מוכרים בינלאומיים בעזה" עוד בחודש אוקטובר, לאחר פרוץ המלחמה. ישראל הבהירה לו לאחר ההודעה כי סטארלינק יכולה לפעול בעזה רק עם אישור שלה. האישור הזה ניתן בחודש פברואר, וחל על ישראל (סיוע לממשלה ולרשויות מקומיות) ועל חלקים מרצועת עזה, בכפוף למגבלות שימנעו מהחמאס להשתמש בשירותי החברה. סטארלינק החלה לתת את השירות לבית החולים האמירתי לפני כשבועיים ומאז, על פי מה שאומרים האמירתים, שירות האינטרנט שלה סייע למתקן לתת טיפול לאלפי מטופלים.

מאסק מביע עניין בנעשה במלחמה בין ישראל לחמאס מראשיתה. בסוף נובמבר הוא אף הגיע לכפר עזה – אחד מהיישובים שנפגעו קשות בטבח של החמאס ב-7 באוקטובר – וסייר שם עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו. בסוף אוקטובר הזמין החמאס את מאסק לסייר בעזה – סיור שמן הסתם לא יצא לפועל, לאור המלחמה שם.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שלומית

    פרופגנדה עקבית של התמסכנות עושה את שלה . את האמת ? לא קראתי את הכתבה רק את הכותרת כי לא בא לי להתעצבן. מספיק אני ברשתות בחו"ל ורואה את תעמולת העיוותים שונאי ישראל .

    1. ישראל

      עוד פעיל נוקבה אמריקאי אני רוצה לראות שאם היה באמריקה שוחטים אונסים ערים שלמות הוא היה עוזר להם תבדוק לך אמא שלו בטח גם פלסטינאי דם של ערבים זורם לו בדם בטח

  2. אילון

    האיש שיחריב את העולם. טוויטר איקס ופייסבוק אחראיות עליית הבערות והקיצון בכל העולם.

אירועים קרובים