סקר: משתמשי הטאבלטים חשים קשר רגשי למכשיר שלהם

יותר ממחצית ממשתמשי הטאבלטים "שמחים ורגועים יותר" בזמן השימוש, 40% מהמשתמשים השיבו כי הוא "מוציא מהם את המיטב" ● נתונים נוספים מעלים, כי עיקר השימוש במכשירים נעשה בבית, וכ-85% מהמשתמשים עושים זאת לצרכים פרטיים ולא עסקיים

הרוב גדול של משתמשי הטאבלטים אוהבים את המכשיר החדש שלהם, ומשתמשים בו בעיקר בבית – כך עולה מסקר חדש שערכה לאחרונה חברת המדיה הענקית ויאקום (Viacom) בארצות הברית. הסקר, שקיבל את השם Tapping into Tabletomics והקיף למעלה מ-2,500 משתמשי טאבלטים בגילאי 54-8, כלל גם ראיונות מיוחדים עם אנשים שידועים כמשתמשים כבדים בערים לוס אנג'לס וניו יורק.

אחת המסקנות הבולטות ביותר מהסקר היא, כי המשתמשים מפתחים אל המכשיר קשר רגשי ברמה גבוהה. יותר ממחצית מבין המשיבים אמרו שהם מרגישים "שמחים ורגועים יותר" בזמן שהם משתמשים בטאבלט, ו-40% מהמשיבים טענו שהוא "מוציא מהם את המיטב". למעשה, הקשר הרגשי שמרגישים רוב המשתמשים אל הטאבלט חזק יותר מכל קשר לאמצעי מיחשוב אחר: כמעט שני שלישים מהמשתמשים אמרו שהם יהיו מוכנים להחליף את המחשב הנייד שלהם לפני שהם יהיו מוכנים להחליף את הטאבלט שהם התרגלו להשתמש בו. בקרב לקוחות אפל (Apple) התגלה, כי יותר מ-75% מהם יחליפו את מכשיר ה-iPhone שלהם במכשיר אחר לפני שהם יהיו מוכנים להחליף את מכשיר ה-iPad.

נתונים נוספים בסקר הראו, כי למעלה מ-85% מהמשיבים אמרו שהם משתמשים בטאבלט שלהם לצרכים פרטיים ולא עסקיים. נתון זה מצטרף לכך שעל פי הסקר, כ-74% מזמן השימוש הכולל בטאבלט נעשה בבית. 62% מסרו שהם משתמשים בטאבלט כל יום, כאשר ממוצע השימוש עומד על 2.4 שעות ליום.

למרות ההצלחה המסחררת של הרשתות החברתיות, הטאבלט הוא לא האמצעי המועדף לבדוק מה קורה ברשתות הללו. כך, למשל, לא פחות מ-77% מבעלי המכשיר שענו לסקר אמרו שהם עושים זאת לבד עם עצמם. בהתאם לכך, לא מפתיע לגלות שרוב השימוש במכשיר הוא לצורך משחקים וצפייה תוכניות טלוויזיה.

עוד נתון, שאינו מפתיע לאור הנטייה להשתמש בטאבלט בעיקר בבית, מגלה כי רוב רוכשי הטאבלטים מסתפקים בגרסת WiFi, ולא מוכנים להוציא עוד כסף כדי לרכוש גרסה שתומכת גם בחיבור סלולרי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים