סקר: תגובות ופרסומות בפייסבוק אינן משפיעות על מרבית המשתמשים

על פי הסקר, שנערך על ידי סוכנות הידיעות רויטרס, כ-80% ממשתמשי פייסבוק מעולם לא רכשו מוצר או שירות בעקבות פרסומות או תגובות ברשת החברתית ● עוד מעלה הסקר, כי 34% מהמשתמשים מבלים כיום בפייסבוק פחות זמן מאשר לפני חצי שנה ● נראה שהממצאים מאששים את החששות של המשקיעים לגבי יכולתה של פייסבוק להניב הכנסות - חששות שבגינן ירד שוויה של הרשת החברתית בשוק המניות ב-30 מיליארד דולרים תוך שבועות ספורים

לא תמיד משתפת פעולה עם משטרת ישראל. פייסבוק

כ-80% אחוזים ממשתמשי פייסבוק (Facebook) מעולם לא רכשו מוצר או שירות בעקבות פרסומות או תגובות ברשת החברתית – כך על פי סקר של רויטרס (Reuters). בתוצאות הסקר אפשר לראות עדות נוספת למלאכה הרבה שנותרה למנהלי הרשת החברתית הגדולה בעולם, בדרך להפקת רווחים מ-900 מיליון המשתמשים בה.

בין היתר, עולה מהסקר, כי 34% מהמשתמשים מבלים כיום ברשת החברתית פחות זמן מאשר לפני שישה חודשים, ורק 20% מביניהם מבלים בה זמן רב יותר. הממצאים מאוששים את החששות של המשקיעים לגבי יכולתה של פייסבוק להניב הכנסות – חששות שבגינן ירד שוויה של הרשת החברתית בשוק המניות ב-30 מיליארד דולרים תוך שבועות ספורים, והגיע לכ-74 מיליארד דולרים.

כ-44% מהמשיבים ציינו, כי ההנפקה של פייסבוק, אשר נתפסת כבעייתית, השפיעה לשלילה על הערכתם לרשת החברתית. הסקר נערך בין התאריכים 31 במאי עד ארבעה ביוני בקרב 1,032 משיבים אמריקנים. 21% מבין המשיבים ציינו, כי אין להם חשבון בפייסבוק.

בסקר אמנם לא נשאלו המשיבים לגבי ההשפעה של פרסומות באתרים אחרים, אך בסקר שנערך בחודש פברואר על ידי חברת המחקר eMarketer נמצא, כי הפרסום בפייסבוק יעיל פחות מפרסום בדואר אלקטרוני או בדיוור ישיר, בכל הקשור להשפעה על החלטות של צרכנים. "נראה שלמנהלי פייסבוק נותרה עוד מלאכה רבה בדרך להפוך את הפרסום ברשת החברתית ליעיל ורלוונטי יותר לצרכנים", ציינה דברה וויליאמסון, אנליסטית מ-eMarketer.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים