בקרוב: גרסה מותאמת של כרום לממשק המטרו

על פי גוגל, הגרסה החדשה נמצאת בשלבי פיתוח כבר מחודש מרץ האחרון, כאשר המטרה היא להתאים את הדפדפן לא רק למערכת ההפעלה חלונות 8, אלא גם לשולחן העבודה ● לדברי קרלוס פיזנו, מהנדס תוכנה בכיר בפרויקט הכרום של גוגל, גרסת הכרום החדשה עבור ממשק המטרו תפעל עם מעבדי x86 בלבד

גוגל (Google) צפויה לשחרר בימים הקרובים גרסה חדשה לדפדפן כרום (Chrome), המותאמת לעבודה בממשק המטרו (Metro) של חלונות 8 (Windows 8). על פי החברה, הגרסה החדשה נמצאת בשלבי פיתוח כבר מחודש מרץ האחרון, כאשר המטרה היא להתאים את הדפדפן לא רק למערכת ההפעלה החדשה, אלא גם לשולחן העבודה.

לדברי קרלוס פיזנו, מהנדס תוכנה בכיר בפרויקט הכרום של גוגל, הגרסה החדשה עבור ממשק המטרו לא תפעל עם מעבדי ARM, אלא עם מעבדי x86 בלבד. "כרום לא יפעל ב-WinRT, כלומר חלונות 8 עם מעבד ARM. זאת, מכיוון שמיקרוסופט (Microsoft) לא מאפשרת לדפדפנים נוספים, להוציא את אינטרנט אקספלורר, לפעול בפלטפורמה הזו", כתב פיזנו.

פיזנו הוסיף, כי הגרסה הראשונית של כרום לחלונות 8 תכלול כבר אמנם שילוב עם התכונות התפקודיות הבסיסיות של מערכת ההפעלה, אבל לא תכסה את הכל. במהלך החודשים הקרובים, עד ההשקה המתכוננת של חלונות 8, תחדד החברה את הממשק של כרום כך שיתאים לסביבת המטרו, ולסביבה שמבוססת על מגע.

מי שכבר התקין את גרסת הסקירה השנייה של חלונות 8, יוכל להוריד את כרום למטרו מערוץ המפתחים של פרויקט כרומיום, כאשר יהיה זמין. לאחר הורדתו, יצטרכו המשתמשים להגדירו כדפדפן ברירת המחדל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים