ממשיכה בקיצוץ: גוגל תסגור שלושה שירותי רשת

ענקית החיפוש צפויה לפנות כוח אדם ומשאבים לעסקי הליבה על חשבון שירותי הרשת השונים ● השירותים שיסגרו הם Google Apps for Team - שירות שיתוף קבצים ומסמכים, Google Video for Business - כלי לאחסון ושיתוף סרטוני וידיאו, ו-Google Listen - שירות לניהול פודקסטים

גוגל (Google), ענקית התוכנה והחיפוש, ממשיכה לסגור שירותי רשת. על פי החברה, מטרת המהלכים האלו היא לפנות כוח אדם ומשאבים לעסקי הליבה הרבים שלה. כך, צפויים להיסגר עתה שלושה שירותים, שחלקם יוחלפו בשירותים אחרים.

בין השירותים שיסגרו ניתן למצוא את Google Apps for Team, שהונגש ב-2008. המדובר בשירות שיתוף קבצים ומסמכים לקבוצות שהיו מחוברות לכתובות דואר מוכחות של מוסדות אקדמיים וחברות עסקיות. השיתוף בוצע ללא שימוש באמצעי אחסון של גוגל, כולל ג'י-מייל (Gmail), שירות הדואר החינמי. על פי גוגל, השירות לא הצליח לצבור משתמשים, ולכן היא תחל ב-4 בספטמבר להמיר את החשבונות המשותפים לחשבונות גוגל פרטיים, ואז תסגור את השירות.

שירות נוסף שייסגר הוא Google Video for Business, שאפשר לאחסן ולשתף סרטוני וידיאו. באחרונה השיקה גוגל את שירות האחסון בענן Google Drive, שנועד לאחסן ולשתף קבצים מכל סוג, ועל כן החליטה ענקית החיפוש שאין צורך בקיומו של השירות הקודם. הסרטונים השמורים בשירות יועברו ל-Drive, והם לא יימנו כחלק מהקיבולת הנוכחית שעומדת לטובת המשתמש.

הכלי האחרון בגל הסגירות הנוכחי הוא Google Listen, שירות לניהול פודקסטים שיפסיק לקבל תמיכה. גם פונקצית החיפוש אחר פודקסטים תפסיק לתפקד החל מתחילת נובמבר. לטענת החברה, במקרה הזה מדובר בהחלטה הנובעת מכל שיש מספיק יישומים בשוק, ללא הצורך בתמיכה מיוחדת של גוגל. עם זאת, לקוחות שכבר הורידיו את היישום ומשתמשים בו, יוכלו להמשיך במסגרת המגבלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים