HP חושפת פלטפורמת ענן אחוד וסט שירותים חדשים

ביל וכט, מנהל התפעול של ענקית המיחשוב, הציג בכנס דיסקברי 2013 את פלטפורמת הענן הפתוחה Cloud OS, המאפשרת ניידות עומסי עבודה וניהול מחזור חיים משופר על פני עננים היברידיים, ואמר: "רק ל-HP יש ענן שארגונים יכולים לסמוך עליו" ● HP הודיעה על תוכנה חדשה ושירותים המיועדים להאיץ את זמן היציאה לשוק של יישומי ענן פרטיים, וחשפה גם יכולות חדשות לפתרונות הענן ציבוריים והמנוהלים שלה

16/06/2013 15:31

"כדי שארגונים יוכלו לספק את סגנון ה-IT החדש, הם נדרשים להשיג שליטה רבה יותר בנתונים שלהם, כמו גם השגת רמות גבוהות יותר של גמישות ברמות השירות עבור עומסי העבודה שלהם", אמר ביל וכט – סגן נשיא בכיר ומנהל התפעול הראשי של HP, במליאה שעסקה בנושא הענן בכנס דיסקבר 2013, שנחתם ביום ה' האחרון בלאס וגאס.

"רק ל-HP יש ענן שארגונים יכולים לסמוך עליו; כזה שכולל חדשנות של מערכות פתוחות ויכולות מתקדמות של ניהול, ואבטחה", אמר וכט. לדבריו, HP Cloud OS היא פלטפורמת ענן פתוחה, שמאפשרת ניידות עומסי עבודה, התקנה פשוטה וניהול מחזור חיים משופר על פני עננים היברידיים.

מחקר חדש שנערך מטעם HP מגלה, כי 75% ממערכות המידע הארגוניות יסופקו ב-2016 באמצעות עננים פרטיים, ציבוריים ומנוהלים. מחצית מהנשאלים דיווחו כי סטנדרטים פתוחים הם אלמנט חשוב עבור מיחשוב ענן. ממצאים אלה, אמר וכט, מצביעים על הרצון של הלקוחות בפתרון ענן פתוח והיברידי לשמור היכולת להגיב וליצור הזדמנויות חדשות, ולאפשר בידול תחרותי ולהקטין את עלות התפעול. עוד נמצא בסקר, כי 43% דיווחו כי מציאת שותף אסטרטגי כדי להתחיל את הדרך לענן היווה עבורם חסם משמעותי בדרך לאימוץ הענן.

במליאה הציגו הדוברים את אסטרטגיית HP לענן אחוד, כמו גם סדרה של פתרונות חדשים עבור ענן פרטי, ציבורי והיברידי, אשר מבוססים על ארכיטקטורת OpenStack. בנוסף, הודיעה החברה על תוכנה חדשה ושירותים המיועדים להאיץ את זמן היציאה לשוק של יישומי ענן פרטיים, וחשפה גם יכולות חדשות לפתרונות הענן הציבוריים והמנוהלים שלה.

בין יתר הפתרונות הציגה HP את CloudSystem Enterprise Starter Suite – פתרון שנועד לספק דרך יעילה לארגונים להתחיל לעבוד עם שירותי ענן באמצעות מוצרי באנדל, תוך הפחתת עלויות בשיעור של כ-20%. HP המליצה ללקוחותיה שימוש בשרתי Moonshot עם Cloud OS, כדי להשיג שירותי הקצאה וניהול פשוטים יותר של עומסי עבודה בענן. HP הציגה בכנס גם את ה-Cloud OS Sandbox, מוצר שמאפשר ללקוחות להתנסות חינם בארכיטקטורה המבוססת OpenStack לצרכי הענן שלהם.

במליאה אף הוצגו סט שירותים חדשים – Converged Cloud Professional Services Suite – כדי לסייע ללקוחות במסע שלהם לענן. במסגרת זו הכריזה חטיבת השירותים על שיפור והרחבת פורטפוליו השירותים, שהמרכזיים שבהם: שירותי ענן ארגוני עבור יישומים ארגוניים שנותנים ללקוחות בחירה וגמישות בעת שילוב ופריסה של יישומים בענן, תוך שמירה על ההמשכיות עסקית, ואבטחת מידע; פתרון לניידות ,Enterprise Cloud שמספק מערכת מנוהלת ומשלב שירותי ייעוץ וניהול ניידים כדי לאפשר יישומים ושיתוף נתונים מסוגים שונים של התקנים; שירותים שנועדו לסייע באימוץ מהיר של שירותי ענן; שירותי ייעוץ ובקרה וסיכוני אבטחה בענן; ושירותי HP Autonomy, שנועדו לסייע ללקוחות להפיק משמעות רבה יותר מתהליכי "מידע אנושי" לא מובנים, תוך הפקה של ערך עסקי מהבנות אלו.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים