יבמ חושפת כלים חדשים ושיפורים בביצועי מערכות האחסון

החידושים בקו מערכות האחסון XIV ו-Storwize יאפשרו על פי הענק הכחול גישה מהירה ורציפה יותר למידע עסקי קריטי ● חידוש מרכזי נוסף במערכות XIV נוגע לזמינות טכנולוגיית Hyper-Scale גם על גבי שרתי האחסון אלה

יבמ (IBM) הציגה סבב שיפורים בקו מערכות האחסון XIV ו-Storwize שלה, זאת במהלך בכנס Edge שנערך בשבוע שעבר בלאס וגאס. מאחורי השיפורים עומדת מעבדת פיתוח טכנולוגיות האחסון הישראלית של הענק הכחול.

על פי החברה, החידושים בקו מערכות האחסון יאפשרו גישה מהירה ורציפה יותר למידע עסקי קריטי. כך, למשל, נוספה תמיכה בדיסקים בנפח 4 טרא-בייט למערכות Storwize V7000 ו-XIV, תוך הגדלה של 33% בקיבולת האחסון לשטח רצפה נתון. יכולות חדשות המשולבות במערכות XIV מאפשרות ללקוחות לשלוח ולהעביר כמויות גדולות של נתונים בין שרתי אחסון הקשורים לענן – מבלי לחוות ירידה בביצועים.

התמיכה בדיסקים החדשים במערכות XIV, מציינת החברה, מבטיחה הוזלה משמעותית בעלות הבעלות הכוללת. ארגונים המתקינים את הדיסקים האלה ייהנו מחיסכון של 25% בצריכת החשמל לכל טרא-בייט זמין לשימוש, וממחירי רכישה ראשוניים נמוכים ב-11% ממערכות מבוססות דיסקים בני 3TB, וב-26% ממערכות מבוססות דיסקים בני 2TB.

חידוש מרכזי נוסף במערכות XIV נוגע לזמינות טכנולוגיית Hyper-Scale גם על גבי שרתי האחסון אלה. הטכנולוגיה של יבמ מאפשרת להעביר כמויות גדולות של נתונים בין מערכות, דרך תשתיות הענן, מבלי לשחוק ולפגוע בביצועים השוטפים. כך, צפוי להתקבל שינוי משמעותי ביכולות הניהול של תהליכי הרחבה ומדרוג מערכות – באופן שקוף ומבלי להפריע לעבודה השוטפת של היישומים, אותן משרתות מערכות אלה. הכלים החדשים יאפשרו לארגונים לבצע תהליך שקוף של איזון עומסי עבודה, ולמצות את מכלול יתרונות "ההקצאה הרזה" המוצעת בשרתי XIV: הגדרה גמישה וניתנת לעדכון מיידי של משאבי המערכת, על פי הצרכים המשתנים של הארגון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים