אנליסטים: אנבידיה הגיעה לשפל בשוק הגיימינג

ההכנסות שלה מהתחום ברבעון השלישי אמנם היו גבוהות מהתחזיות, אבל עדיין רשמו ירידה של 51% ● עם זאת, המומחים אופטימיים, וסבורים כי החברה תעלה מהשפל הזה

ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה.

אנבידיה מסכמת רבעון של ירידות, אבל עם הכנסות שהיכו את תחזיות האנליסטים. המומחים אף מעריכים כי על אף תוצאות גבוהות מהצפוי בשוק הגיימינג, היא הגיעה בו לנקודת שפל, או קרוב לשם. אלא שמנקודות שפל הרבה פעמים עולים, ועל פי המומחים, ייתכן בהחלט שזה מה שיקרה לעסקים של אנבידיה בעולם המשחקים.

מהדו"חות שהחברה פרסמה אמש (ד') עולה כי ההכנסות שלה ברבעון השלישי רשמו ירידה של 16.5% ל-5.93 מיליארד דולר. עם זאת, הן היכו את תחזיות האנליסטים, שצפו שהן יעמדו על 5.79 מיליארד. התוצאות עלו על הציפיות בשוק בשני מגזרי הפעילות המרכזיים שלה: שוק הגיימינג – שם הן עמדו על 1.57 מיליארד דולר לעומת צפי ל-1.32 מיליארד, ובשוק הדטה סנטרים, שבו הן הגיעו ל-3.83 מיליארד דולר בהשוואה לתחזית של 3.7 מיליארד. אלא שבעוד שעסקי הדטה סנטרים של אנבידיה זינקו ב-31% משנה לשנה, עסקי הגיימינג צנחו ב-51% לעומת הרבעון השלישי אשתקד.

לעומת ההכנסות הגבוהות מהתחזיות, הרווח למניה של חברת הענק ברבעון השלישי היה נמוך מהצפוי ועמד על 58 סנט, כאשר המומחים חזו שהוא יגיע ל-70 סנט. הרווח הנקי הסתכם ב-680 מיליון דולר, לאחר שצנח ב-72.4%. גם הרווח התפעולי פחת, ואף בשיעור ניכר יותר – של 77.5%, מה שהביא אותו לסך של 601 מיליון דולר.

בניגוד לרבעון השלישי, בתשעת החודשים הראשונים של השנה רשמה אנבידיה עלייה בהכנסות שלה: אלה גדלו ב-8.6% ל-20.9 מיליארד דולר. לעומת זאת, בדומה לרבעון, הרווח התפעולי צנח בתשעת החודשים ב-58.6% לפחות משלושה מיליארד דולר והרווח הנקי צלל ב-54.44% ל 2.95 מיליארד.

גם התחזיות של אנבידיה לרבעון הרביעי של השנה נמוכות מהציפיות בוול-סטריט: החברה צופה שהן יעמדו על שישה מיליארד דולר, בעוד שהאנליסטים חזו שהן יגיעו ל-6.09 מיליארד

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. היא עושה ai וחלטורות כי קרעו למתכנתי המשחקים את הצורה

    לעשות משחק יותר קשה מאי פעם, הדרישות גבוהות, התוכנות כבדות, צריך ללמוד משהו חדש כל שנה, אי אפשר להמשיך ככה. אז מפתחי משחקים עובדים לאפליקציות ולמשחקים פחות גרפיים.

אירועים קרובים