אנבידיה שווה יותר משלושה טריליון דולר; עקפה את אפל

חברת הענק ממשיכה בצמיחה החדה שלה והגיעה למקום השני ברשימת החברות בעלות השווי הגבוה ביותר, עם 3.0127 טריליון דולר ● יש לה כברת דרך כדי לעקוף את מיקרוסופט במקום הראשון, אולם מומחים מעריכים שהיא תעשה זאת

ג'נסן הואנג, מנכ"ל אנבידיה.

אנבידיה ממשיכה בעלייה המטאורית, ושווי השוק שלה עקף אתמול (ד'), בפעם הראשונה, את הרף של שלושה טריליון דולר. עם סגירת המסחר אמש בוול-סטריט עמד שווי השוק של החברה על 3.0127 טריליון דולר, והיא עקפה את אפל, ששווי השוק שלה עומד על שלושה טריליון דולר בדיוק.

יצוין שאנבידיה מדורגת כעת במקום השני ברשימת החברות בעלות שווי השוק הגבוה ביותר בעולם, כשמעליה נמצאת רק מיקרוסופט. יש לה עוד כברת דרך כדי לעבור את הענקית מרדמונד, ששווה 3.15 טריליון דולר, אולם לדעת מומחים רבים, הסיכוי שהיא תעשה זאת גבוה. שער המניה של אנבידיה זינק מתחילת השנה ב-200% והוא עומד כיום על 1,240 דולר, ואילו זה של מיקרוסופט עלה ב-14.33% בלבד. כלומר, קצב הצמיחה של המנייה שלה גבוה בהרבה מזה של המתחרה שלה על צמרת הרשימה.

העלייה החדה בשער המנייה ובשווי השוק של אנבידיה מוסבר בכך שרוב המומחים סבורים שהיא תהפוך לחברה החשובה ביותר בתחום הבינה המלאכותית. פתרונות הבינה המלאכותית שלה כובשים את העולם, והיא חושפת בחודשים האחרונים עוד ועוד מהם. עם זאת, יש חברות שמעוניינות לחקות את ההצלחה שלה ומשיקות שבבי AI, ובמרכזן אינטל.

האם אנבידיה אמנם תהפוך להיות החברה בעלת שווי השוק הגבוה ביותר בעולם? יש לראות האם זה אכן יקרה. מה שבטוח הוא שמדובר בקרב מעניין, ששווה הרבה מאוד כסף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים