נייס הודיעה על רכישה מחדש של מניות בחצי מיליארד דולר

זאת, בנוסף להרחבת המימוש של התוכנית הקיימת, בסך של 300 מיליון דולר

ברק עילם, מנכ"ל נייס.

נייס הודיעה היום (ב') על תוכנית ענק לרכישה מחדש של מניות (Buy back), בסך של חצי מיליארד דולר. בנוסף, היא מסרה על הרחבת מימוש תוכנית הרכישה מחדש הקיימת, שסכומה עומד על 300 מיליון דולר.

על פי החברה, התוכנית עשויה להיות מבוצעת בשורה של דרכים, לרבות רכישת מניות בשוק ההון הפתוח, ורכישות שיהיו תוצאה של משאים ומתנים שתנהל החברה, על פי הרגולציות של ה-SEC האמריקני. הזמנים שבהם תבוצע הרכישה ומספר המניות תלויים במצב החברה, במצב הכלכלי, בתנאי השוק ובדרישות הרגולציה, בהתחשב בשיקולים שונים, בהם מחיר המניה.

לדברי ברק עילם, מנכ"ל נייס, "התוכנית החדשה לרכישה מחדש של מניות והרחבת התוכנית הקיימת ממחישות את המחויבות שלנו להשאת ערך לבעלי המניות של החברה, ומביעה ביטחון בחוזק ובסיכויי הצמיחה ארוכי הטווח שלה". הוא ציין ש-"תוכנית הרכישה מחדש מנצלת את תזרים המזומנים והאיתנות הפיננסית שלנו כדי להשקיע בעצמנו לטובת העתיד. אנחנו נשארים מחויבים לביצוע היוזמות האסטרטגיות שלנו ולצמיחה בת קיימא. אנחנו מאמינים שתוכנית זו לרכישת מניות מחדש מהווה הקצאה נבונה של הון, שתועיל לבעלי המניות שלנו ולהמשך מיצובה המוצלח של החברה".

המשקיעים הגיבו בחיוב על ההודעה של נייס והביאו לזינוק של יותר מ-6% בשער המניה שלה בתל אביב בשעות אחר הצהרים המוקדמות.

נייס תעבור בעוד כמה חודשים חילופי תפקידים בצמרת, כאשר המנכ"ל הוותיק שלה, ברק עילם, יעזוב בסוף השנה. דירקטוריון החברה הקים ועדה לאיתור מנכ"ל חדש, שתשקול מועמדים.ות מתוך החברה ומחוץ לה. בכלכליסט פורסם כי נייס מעוניינת לתת לעילם עם פרישתו 50 אלף מניות חסומות של החברה בשווי של עד 36 מיליון שקלים – בכפוף לאישור אספת בעלי המניות שלה, שתתכנס בחודש הבא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים