סטארט-אפ סייבר חדש נחשף; אסף רפפורט ומיקי בודאי משקיעים

לינקס סקיוריטי מציעה פלטפורמת סייבר לאבטחת וניהול זהויות ● היא גייסה 33 מיליון דולר, בין היתר משניים ממייסדי וויז וממייסד אימפרבה וטראסטיר

ישראל דואניס וניב גולדנברג, מייסדי לינקס סקיוריטי.

השמות של אסף רפפורט וינון קוסטיקה מוזכרים בימים האחרונים בהקשר למגעים שהחברה שהם שניים מארבעת מייסדיה, וויז, מנהלת עם גוגל לרכישתה תמורת 23 מיליארד דולר. אלא שהשניים הם בין המשקיעים בסטארט-אפ שנחשף היום (ב') בפעם הראשונה: לינקס סקיוריטי.

החברה הודיעה על השלמת סבב גיוס בסך של 33 מיליון דולר, בהובלת קרנות הון-הסיכון אינדקס ונצ'רס וסייברסטארטס של גילי רענן. השתתפו בסבב משקיעים בולטים כגון היזם הוותיק מיקי בודאי, מייסד אימפרבה וטראסטיר, וראקש לונקר, שיחד אתו ייסד את טרנסמיט.

לינקס סקיוריטי נוסדה אשתקד על ידי ישראל דואניס, המכהן כמנכ"ל החברה, וניב גולדנברג, המשמש כסמנכ"ל המוצר שלה. לשניהם ניסיון של מעל 25 שנים בתחום אבטחת הסייבר. דואניס וגולדנברג הכירו עם גיוסם לתוכנית תלפיות, שבסיומה שובצו יחד ליחידה 8200 ושירתו זה לצד זה. דואניס שירת ביחידה מעל שמונה שנים בתפקידי מפתח במערך הסייבר שלה, ולאחר מכן ניהל את תחום מוצרי הסקיורטי בצ'ק פוינט. ב-2017 הוא הקים את הסטארט-אפ פליטונומי, שפיתח פתרונות לניהול ציי רכב על בסיס בינה מלאכותית ונרכש ב-2020 על ידי ויה.

גולדנברג מכיר את רפפורט וקוסטיקה, משום שלאחר שהשתחרר מ-8200, הוא שימש כמנהל מוצר בכיר באדאלום, שהקים אותו הצוות שייסד את וויז. כאשר החברה נרכשה על ידי מיקרוסופט, גולדברג קיבל את האחריות על קבוצת אבטחת הענן של הענקית מרדמונד בישראל. תפקידו האחרון היה סמנכ"ל המוצר בטרנסמיט של בודאי ולונקר. בתקופתו הכפילה החברה את ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) שלה.

השניים הם בעלי תואר ראשון בפיזיקה, מתמטיקה ומדעי המחשב. דואניס הוא בוגר תואר שני בהנדסת מערכות מהטכניון וגולדנברג – בוגר תואר שני בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב.

ביטול "השטח המת" והפערים שיש בכלי אבטחת הזהויות המסורתיים

לינקס סקיוריטי פועלת בצפון אמריקה, והטכנולוגיה שלה, שמותקנת אצל לקוחות במגוון תעשיות, נועדה לבטל את "השטח המת" ואת הפערים האינהרנטיים שיש בכלי אבטחת הזהויות המסורתיים, על ידי צמצום מתמשך של שטחי הפגיעה ושל נקודות התורפה. היא מאפשרת לארגונים להגן על זהויות בהתאם לקצב הגדילה העסקי הדינמי שלהם. לינקס ממפה ומנטרת את הקשרים בין המשתמשים, הזהויות שלהם והגישה וההרשאות שיש להם לנתונים ולמשאבים של החברה. היא מספקת אנליזות מתקדמות ויכולות אוטומציה, כדי לאפשר לארגונים לצמצם את שטח הפגיעה שלהם, לעמוד בדרישות רגולטוריות, ולייעל את הפעילות לכל אורך מחזור חיי המשתמשים והזהויות.

ההון שגויס ישמש להרחבת צוות הפיתוח, גיוס עשרות עובדים חדשים והמשך פיתוח יכולות המוצר. החברה מונה כיום 25 עובדים בישראל ובארצות הברית.

עובדי לינקס סקיוריטי.

עובדי לינקס סקיוריטי. צילום: נתנאל טוביאס

דואניס אמר כי "בסביבה העסקית של ימינו, אבטחת זהויות הפכה לאחת מנקודות התורפה הדחופות ביותר שארגונים מתקשים להתמודד איתן. הפלטפורמה שלנו מעניקה לארגונים את הכלים הדרושים לנווט בבטחה בתוך המורכבות של ניהול זהויות ואבטחתן, תוך הגנה מפני נוף האיומים המשתנה ועמידה בדרישות רגולטוריות".

לדברי רענן, "תחום אבטחת הזהויות הוא וקטור התקיפה המסוכן ביותר עבור ארגונים בימינו. צוותי האבטחה מתקשים להתמודד עם מספר הולך וגדל של איומים ומשימות, כשלרשותם כלי אבטחה מיושנים. המייסדים המוכשרים של לינקס ימנפו את היצירתיות, החזון והניסיון הרב שצברו בכדי לענות על האתגר המשמעותי הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים