TSG גייסה 62 מיליון שקלים בהנפקה בבורסת תל אביב

החברה, שעוסקת בפיתוח של מערכות תוכנה ופתרונות מתקדמים בעיקר למגזר הביטחוני, ביצעה את ההנפקה לפי שווי של 462 מיליון שקלים

אריק קילמן, מנכ"ל TSG.

קבוצת TSG, שעוסקת בפיתוח של מערכות תוכנה ופתרונות מתקדמים למגזרים הביטחוני והאזרחי, השלימה בהצלחה הנפקת מניות ראשונה (IPO) בבורסה בתל אביב – כך החברה מסרה היום (ד'). במסגרת ההנפקה היא גייסה 62 מיליון שקלים משורה של גופים מוסדיים מובילים, לפי שווי של 462 מיליון שקלים.

TSG היא שחקנית ותיקה בתחום פתרונות התוכנה והטכנולוגיה המתקדמת לשוק הביטחוני. במגזר הביטחוני, המהווה כ-70% מפעילותה, מפתחת החברה מגוון מערכות שמיועדות לשימוש של זרועות שונות של מערכת הביטחון. לצד זאת, בשנים 2023-2022 ביצעה החברה שתי רכישות משמעותיות – של 60% ממניות אי.פי.אר. מערכות ורכישה מלאה של בר טכנולוגיות. באמצעותן העמיקה TSG את אחיזתה בשוק הרשויות המקומיות, והקבוצה מספקת את מוצריה לכ-160 רשויות מקומיות ברחבי הארץ.

החברה השיגה ב-2023 צמיחה של כ-20% בהכנסותיה לעומת 2022, ואלה עמדו על 295 מיליון שקלים. ה-EBIDTA המותאם שלה עמד אשתקד על 47 מיליון שקלים – נתון שמשקף צמיחה שנתית של כ-27%. ברבעון הראשון של השנה הנוכחית הסתכמו הכנסות החברה ב-75 מיליון שקלים וה-EBITDA המתואם – ב-12.8 מיליון שקלים.

באחרונה חתמה TSG על הסכם לרכישת ארטס (ARTS), שמתמחה במתן שירותי תכנון, פיתוח וייצור מערכות אלקטרוניות ומערכות משובצות מחשב. תמורת העסקה עשויה להגיע עד ל-22 מיליון שקלים, כאשר בשלב הראשון תשלם הרוכשת 12 מיליון שקלים, ואת היתרה היא תשלם בחלקים עד 2027. ארטס הוקמה ב-1998 ויש לה יכולות טכנולוגיות שמכסות מגוון רחב של ארגונים בתחום הביטחוני – מאינטגרציה של חומרה ותוכנה ועד למערכות אלקטרוניות ומערכות בקרה מורכבות, עתירות חומרה ותוכנה. אשתקד רשמה הנרכשת הכנסות של כ-14 מיליון שקלים.

מנכ"ל TSG, אריק קילמן, אמר כי "אנחנו רואים בתוצאות ההנפקה הבעת אמון בפעילות החברה ובפוטנציאל העסקי שלה. הנפקת החברה בבורסה בתל אביב הינה אבן דרך משמעותית בהתפתחותה, ביסוס מעמדה בתחומי פעילותה ומימוש תוכניות הצמיחה שלה בשנים הקרובות".

את ההנפקה הובילה חברת החיתום אקטיב של עומרי לוי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים