פיוניר הישראלית קונה חברה מסינגפור ב-61 מיליון דולר

הנרכשת, סקוואד, מציעה טכנולוגיה לניהול משאבי אנוש, שמסייעת בגיוס עובדים, קליטתם וניהולם השוטף ● בכך פיוניר מתרחבת מתחום התשלומים גם לעולם ה-HR

חברת הפינטק פיוניר

חברת הפינטק הישראלית פיוניר הודיעה אתמול (ד') כי היא רוכשת את סקוואד הסינגפורית, שמציעה טכנולוגיה לתחום משאבי האנוש, בעסקת מזומן בסכום של 61 מיליון דולר. הרוכשת תשלם לנרכשת 20 מיליון דולר נוספים בתלות בביצועים שלה.

פיוניר תחגוג בשנה הבאה שני עשורים – היא נוסדה ב-2005 על ידי יובל טל ובן יניב צ'צ'יק, שפרש ממנה כעשור לאחר הקמתה. היא מציעה שירותי העברת כספים אונליין וביצוע תשלומים בעולם האי-קומרס. המטה שלה נמצא בניו יורק, אולם מרבית עובדיה מועסקים במרכז המו"פ שלה בפתח תקווה. מספר העובדים הכללי של החברה הוא 2.150. פיוניר הונפקה בנאסד"ק ב-2021, לאחר שהשלימה מיזוג עם חברת SPAC, לפי שווי חברה של 3.8 מיליארד דולר. מאז נחתך שוויה בכ-50% והוא עומד כיום על קרוב לשני מיליארד דולר.

סקוואד היא חברת טכנולוגיה בעולמות משאבי האנוש, לצוותים שעובדים מרחוק. היא נוסדה ב-2019 ומטרת הטכנולוגיה שלה היא לפשט את תהליכי גיוס העובדים, קליטתם בארגון וניהולם השוטף, כולל משכורות. היא עובדת עם עסקי SMB ב-160 מדינות, ותומכת ב-100 מטבעות.

הכוונה של פיוניר היא לאחד את פתרונות השכר וניהול החוזים של סקוואד עם הפתרונות שלה, שנמצאים בשימוש של שני מיליון עסקים במעל 190 מדינות וטריטוריות.

לדברי ג'ון קפלן, מנכ"ל הרוכשת, העסקה "תרחיב את הצמיחה שלנו ואת המומנטום שיש לנו בעסקי ה-SMB. יחד עם הטכנולוגיה והצוות של סקוואד ניצור פלטפורמה חזקה".

פיוניר פרסמה את ההודעה על הרכישה יחד עם פרסום התוצאות העסקיות שלה לרבעון השני של השנה. החברה הציגה במהלכו צמיחה של 16% בהכנסות – תוצאה שעקפה את התחזיות, אך לעומת זאת, צניחה של 29% ברווח הנקי. עסקי ה-B2B שלה רשמו גידול רבעוני של 25%. החברה אף העלתה את תחזית ההכנסות השנתיות שלה וצופה כי הן יגיעו ל-920-930 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים