רבעון חיובי לסייברארק: ההכנסות עלו, ההפסד הנקי צומצם בחצי

הביקוש הגדל לפתרונות סייבר הניב לחברה זינוק של 28% בהכנסות, שעקפו את התחזיות, וצניחה דרסטית בהפסד הנקי

עקפה את התחזיות. סייברארק

ההכנסות של סייברארק גדלו וההפסד הנקי שלה קטן – הן ברבעון השני והן במחצית הראשונה של השנה; כך עולה מהדו"חות הכספיים שחברת הסייבר הישראלית פרסמה היום (ה') אחר הצהרים. התוצאות שלה עקפו את התחזיות.

החברה רשמה ברבעון פער ניכר בין העלייה בהוצאות לזו שנרשמה בהכנסות – לטובת האחרונות: בעוד שההוצאות שלה גדלו במהלכו ב-15.3% ל-248.7 מיליון דולר, הכנסותיה עלו ב-27.8% ל-49 מיליון. מתוך סכום כללי זה, המכירות הרגילות זינקו ב-49.2% ל-158.4 מיליון דולר, ולעומת זאת מכירות המנויים קטנו ב-28.6% ל-3.6 מיליון ומכירות האחזקות – ב-3% ל-62.66 מיליון.

סייברארק הציגה צניחה רבעונית של 50% בהפסד הנקי, שעמד על פחות מ-13 מיליון דולר, וצלילה של 51.6% ברווח למניה, שהגיע ל-30 סנט. ירידה בולטת נרשמה גם בהפסד התפעולי, שהצטמק ב-46% ל-24 מיליון דולר. הרווח הגולמי הרבעוני עלה ב-30.3% והסתכם ב-179.7 מיליון דולר.

במהלך המחצית הראשונה של השנה, ההוצאות גדלו ב-7.5% ל-476.6 מיליון דולר, ההכנסות עלו ב-9.8% ל-446.3 מיליון, ההפסד התפעולי צלל ב-64.7% ל-30.4 מיליון וההפסד הנקי צנח ב-88% ל-7.5 מיליון.

"רבעון חזק, עם שיא בהכנסות וגידול ברווחיות"

מאט כהן, מנכ"ל סייברארק, אמר עם פרסום התוצאות כי "הצגנו רבעון חזק, עם שיא בהכנסות וגידול ברווחיות, והצלחנו שוב להשיג תוצאות שעלו על הציפיות בכל המדדים". לדבריו, "הזינוק בזהויות חדשות, סביבות ושיטות תקיפה חדשות יוצר צורך בדפוסים חדשים כדי להגן על כל הזהויות – של בני אדם ושל מכונות – באמצעות רמת בקרת ההרשאות הנכונה. הגורמים הללו מביאים את הלקוחות לאחד את צרכי האבטחה שלהם בפלטפורמה שלנו ומניעים התרחבות, כפי שניתן לראות מ-245 הלקוחות החדשים שלנו ומחלקם של המנויים החדשים נטו בהכנסות החוזרות השנתיות (ARR), שהסתכם ב-56 מיליון דולר".

כהן הוסיף כי "הביצועים העקביים שלנו ממקמים אותנו בקבוצת החברות שמספקות שיעור צמיחה של מעל 25% בשורה העליונה, בנוסף לשולי רווחיות ותזרים מזומנים גבוהים. לאור אופייה הקריטי של משימת אבטחת הזהויות ונוכח יציבות הביקוש לפלטפורמה שלנו, אנחנו מעלים בביטחון את התחזית שלנו ל-2024. אנחנו עומדים בפני הזדמנות אדירה ומבצעים השקעות שקולות, שיאפשרו לנו לספק צמיחה משמעותית לטווח ארוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים