רבעון טוב לסיילספורס; היכתה את תחזיות האנליסטים

החברה רשמה ברבעון השני גידול של 8% בהכנסות ושל קרוב ל-13% ברווח הנקי ● סמנכ"לית הכספים, איימי וויבר - פורשת

מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל סיילספורס.

סיילספורס פרסמה אמש (ד') תוצאות עסקיות טובות לרבעון השני של השנה, שעקפו את תחזיות האנליסטים הן בשורה התחתונה והן בשורה העליונה. כך, ההכנסות שלה עמדו על 9.33 מיליארד דולר, לאחר עלייה של 8.4%, בעוד שהתחזיות העריכו אותן ב-9.23 מיליארד, והרווח הנקי למניה Non-GAAP הגיע ל-2.56 דולר – 20 סנט יותר מהצפי האנליסטי.

חלוקת ההכנסות מעלה כי מכירות המנויים והתמיכה של סיילספורס עלו ברבעון ב-9.5%, בעוד שמכירות השירותים המקצועיים ועוד ירדו ב-6%. הרווח הנקי על פי GAAP עלה ב-12.8% ל-1.43 מיליארד דולר והרווח למניה לפי חישוב זה גדל ב-14.9% ל-1.47 דולר. הרווח הגולמי הציג עלייה של 10.5% ל-7.2 מיליארד דולר וזה התפעולי צמח בשיעור כפול – 21%, ל-1.8 מיליארד.

במחצית הראשונה של השנה, ההכנסות של סיילספורס גדלו ב-9.5% ל-18.5 מיליארד דולר, הרווח התפעולי רשם עלייה חדה, של 85%, ל-3.5 מיליארד, והרווח הנקי צמח ב-102% לשלושה מיליארד.

בניוף נגד ה-AI של מיקרוסופט

מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל סיילספורס, הגיב לתוצאות באומרו כי "הצגנו ביצועים חזקים ברבעון והגדלנו את הצפי שלנו לביצועים התפעוליים של החברה במהלך 2024". הוא דיבר בשיחה עם אנליסטים על סל פתרונות הבינה המלאכותית של החברה – Agentforce – ואמר כי "זה לא Copilot. כל כך הרבה לקוחות מאוכזבים ממה שהם רכשו ממיקרוסופט. היא אכזבה הרבה לקוחות עם ה-AI שלה. הסוכנים שלנו הם אוטונומיים, מדייקים, מגיעים ישר מהקופסה ויכולים לצאת מהפלטפורמה". במיקרוסופט דחו את דבריו של בניוף ואמרו ל-CNBC כי "כל לקוח נמצא במקום אחר, אבל באופן כללי, אנחנו שומעים דברים שונים (ממה שבניוף אמר – גב"ז) באשר ל-Copilot ול-Microsoft 365".

יצוין כי עם פרסום הדו"חות סיילספורס הודיעה על פרישתה של סמנכ"לית הכספים של החברה, איימי וויבר. הפרישה איננה מיידית – היא תבוצע רק לאחר שת.יימצא לה מחליף.ה, ולאחר שתפרוש היא תהיה יועצת לחברה. בניוף, שהביא את וויבר לחברה ב-2013, ציין כי סיילספורס שוקלת בימים אלה מועמדים פנימיים וחיצוניים כאחד לתפקיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים