הדו"חות של קבוצת אמנת: הרווח הנקי זינק בכ-150%

ההכנסות אמנם רשמו ירידה קלה יחסית, של 2.6%, אבל הרווחים הנקי והתפעולי - זינקו

שמואל אלפסי, מנכ"ל קבוצת אמנת.

קבוצת אמנת סיימה את המחצית הראשונה של השנה עם ירידה קלה למדי בהכנסות, ולעומת זאת עם זינוק ברווח הנקי. החברה היא לא ציבורית ומוגדרת כתאגיד קטן, ולכן לא מחויבת לפרסם תוצאות רבעוניות, אלא רק בכל חצי שנה. היא פרסמה את דו"חות המחצית הראשונה של השנה לפני ימים אחדים.

הכנסות הקבוצה במחצית הראשונה של 2024 הסתכמו ב-158.8 מיליון שקלים – ירידה של 2.6%. באמנת אומרים כי הקיטון נבע בעיקר בשל ירידה בהכנסות בתחום הייעוץ, ניהול הפרויקטים והלוגיסטיקה, וזאת לאור סיומם של פרויקטים במגזר הבריאות והאטה בקצב פרסום מכרזים חדשים. מנגד, בתחום המחשוב והתוכנה נרשמה עלייה, עקב גידול בהיקף הפעילות בפרויקט תשתית ארצי ובהיקפים של פרויקטים בתחום הביטחון.

הרווח הנקי של אמנת הסתכם בששת החודשים הראשונים של השנה בשמונה מיליון שקלים, לאחר שזינק ב-148%. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה טיפס ב-131% ועמד על 7.9 מיליון שקלים.

נתונים נוספים מראים כי הרווח הגולמי החצי שנתי רשם ירידה של 5.9% ל-11.1 מיליון שקלים, שנבעה בעיקר מהקיטון בהכנסות מתחום הייעוץ. הרווח התפעולי זינק בתקופה זו ב-130% ועמד על 8.4 מיליון שקלים. השיפור נבע בין היתר מקיטון של 7% בהוצאות ההנהלה והכלליות, לצד הכנסה חד פעמית של 4.8 מיליון שקלים ממכירת נכסי הנדל"ן של החברה ברחוב הברזל בתל אביב.

נכון לסוף המחצית הראשונה, יש לקבוצת אמנת צבר הזמנות בהיקף של 458 מיליון שקלים, מזומנים ונכסים פיננסים בשווי הוגן בהיקף של 40 מיליון שקלים והון עצמי שעומד על 100.8 מיליון שקלים.

שמואל אלפסי, מנכ"ל הקבוצה, אמר כי "הצלחנו לשמור על ביצועים טובים הודות לניהול נכון של המשאבים והשתלבות בפרויקטים בתעשיות הביטחוניות – למרות מצב המלחמה המתמשך, שמוסיף אתגרים לפעילות שלנו. בנוסף, חוסנה הכלכלי של אמנת יאפשר לבחון את ההזדמנויות שאנחנו רואים בתקופה הנוכחית לרכישת חברות בתחומים סינרגטיים לפעילות הקבוצה, מתוך מטרה לקדם את צמיחתה של החברה בטווח הארוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים