אקזיט כחול-לבן: חד הקרן סייארה רוכש את טרייל סקיוריטי ב-162 מיליון ד'

בנוסף לפי דיווחים - סייארה נמצאת בתהליך גיוס של לפחות 200 מיליון דולר, שיקפיץ את שווייה לכ-3 מיליארד

מימין: יותם שגב, ממייסדי ומנכ"ל סייארה; ג'ייסון קלארק, מנהל האסטרטגיה של החברה; ותמר בר אילן, ממייסדי וסמנכ"ל הטכנולוגיות של חד הקרן.

אקזיט כל-ישראלי: חד הקרן סייארה (Cyera) רוכש את הסטארט-אפ טרייל סקיוריטי (Trail Security) בסכום של 162 מיליון דולר, במזומן ובמניות. הרכישה תרחיב את היצע הרוכשת, שתספק כעת – לצד תמונת מצב על המידע הארגוני, מיקומו ואיומי הסייבר – את היצע הנרכשת, הפועלת בעולם של מניעת דלף מידע.

טרייל, שפעלה "תחת הרדאר", הוקמה ב-2023 על ידי זוהר ויטנברג, המנכ"ל; נדב זינגרמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות; ורועי מוטעי, סמנכ"ל מחקר ופיתוח. השלושה הם בוגרי תוכנית תלפיות ו-8200.

הנרכשת גייסה עד היום 35 מיליון דולר, ומונה כ-40 עובדים, שיצטרפו לסייארה. היא פיתחה פתרון מבוסס בינה מלאכותית יוצרת, GenAI, למניעת דלף מידע, DLP. הפתרון מספק יכולות שליטה במידע הארגוני המצוי בענן, ומסייע להגנה עליו בהיותו מבוזר.

מייסדי טרייל סקיוריטי. משמאל לימין: נדב זינגרמן, סמנכ''ל הטכנולוגיות; זוהר ויטנברג, המנכ"ל; ורועי מוטעי, סמנכ''ל המחקר והפיתוח.

מייסדי טרייל סקיוריטי. משמאל לימין: נדב זינגרמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות; זוהר ויטנברג, המנכ"ל; ורועי מוטעי, סמנכ"ל המחקר והפיתוח. צילום: יח''צ

סייארה הוקמה בתחילת 2021 על ידי יותם שגב, מנכ"ל החברה, ותמר בר אילן, סמנכ"ל הטכנולוגיה. השניים שירתו יחד במשך עשור בתלפיות וב-8200. סייארה היא בין 17 החברות הישראליות שנכללו ברשימת ה-Cyber 60 של פורצ'ן ל-2024.

סייארה גייסה 460 מיליון ד' מקרנות הון סיכון, ביניהן סקויה, אקסל, ספארק וג'אורג'יאן, וסייברסטארטס של גילי רענן. באפריל השנה היא ערכה סבב גיוס שלישי, בסך 300 מיליון דולרים, מה שהניב לה שווי של 1.4 מיליארד דולרים. בעקבות הרכישה, היא תמנה כ-400 עובדים. לפי TechCrunch, הרוכשת נמצאת בתהליך גיוס של לפחות 200 מיליון דולר, לפי שווי שיהיה מוערך בכ-3 מיליארד דולרים.

מוצר שמאפשר ללקוחות לשלוט בכל המידע הארגוני בענן

סייארה פועלת בעולם ניהול מצב אבטחת מידע (DSPM), ומעניקה הערכה מלאה ותמונה של המיקום בו נוצר המידע של הלקוחות, היכן הוא מאוחסן וכיצד משתמשים בו. המוצר של סייארה מבוסס AI, ומאפשר לארגונים לאתר ולשלוט בכל המידע הארגוני בענן, באמצעות זיהוי, אבטחה ומזעור סיכונים שנובעים מביזור הנתונים. סייארה פותרת עבור ארגונים את האתגר של שליטה בפרטי המידע הרבים ואיתור הנתונים הרגישים מתוך שלל המידע, לצד ניתוח הסיכונים והאופן שבו ניתן לטפל בהם. לאחר מכן, הפלטפורמה מבצעת אוטומציה לתהליך התיקון, כדי לצמצם את משטח ההתקפה. כך, היא מעניקה למנהלי אבטחת המידע בארגונים יכולת לשלוט על כלל המידע שלהם – המצוי בענן פרטי, ענן ציבורי, בדטה סנטר, באירוח, או בנקודות הקצה – מחשבים וטלפונים ניידים.

סייארה פותרת עבור ארגונים את האתגר הקריטי של שליטה בפרטי המידע הרבים, איתור המידע הרגיש מתוך שלל המידע, לצד ניתוח הסיכונים והאופן שבו ניתן לטפל בהם. השילוב בין DSPM ל-DLP מאפשר לאכוף מדיניות אבטחה בזמן אמת ולהציע פתרון כולל, שמתאים לאתגרי אבטחת המידע שמתעצמים בארגונים המשלבים בינה מלאכותית ופועלים בסביבת הענן.

לרוכשת יש לקוחות ארגוניים רבים, ממגזרי הבריאות, התקשורת והפיננסיים. היא לא נוקבת בשמות הלקוחות, אולם אחת המשקיעות בה היא AT&T.

לסייארה כמה מתחרות: פאלו אלטו (Palo Alto Networks), סימנטק (Symantec) מבית ברודקום, קראודסטרייק (CrowdStrike), פורטינט (Fortinet), רובריק (Rubrik) – שיצאה באחרונה להנפקהוויז (Wiz) של אסף רפפורט, ו-Zscaler. הרכישה מהווה מעין "מענה" ל-פאלו אלטו, פורטינט וקראודסטרייק, המקדמות בשוק הגנת הסייבר את הרעיון לפיו יש לערוך איגום של יכולות הגנת הסייבר השונות לתוך פלטפורמה אחת, אחודה.

הרוכשת מסרה כי "השילוב בין עולם ה-DSPM ועולם ה-DLP יאפשר לאכוף מדיניות אבטחת מידע ארגונית, לעשות זאת בזמן אמת ולהציע פתרון כולל, העונה לאתגרי אבטחת המידע שגדלים – בשל אתגרי המעבר לענן וכניסת ה-AI".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים