ירידות להייפר גלובל – בגלל עסקה חד פעמית ברבעון המקביל
החברה סיימה את הרבעון עם ירידה של 9% ברווח הנקי וקיטון של 23% בהכנסות - שבלעדי אותה עסקה היו עולות
הייפר גלובל רשמה ברבעון השלישי של השנה ירידות הן ברווח הנקי והן בהכנסות – כך עולה מהדו"חות הכספיים שהיא פרסמה היום (ה'). לעומת זאת, בתשעת החודשים הראשונים של 2024, הכנסות החברה ירדו אך הרווח הנקי עלה. בהייפר גלובל אומרים כי הסיבה לירידות בהכנסות היא עסקה חד פעמית שבוצעה ברבעון המקביל אשתקד, ושבלעדיה הן היו רושמות עליות.
במהלך הרבעון, ההוצאות של הייפר גלובל צנחו ב-24.2% ל-56.7 מיליון דולר בעוד שההכנסות ירדו ב-23.2% ל-62.4 מיליון. הרווח הנקי הציג קיטון של 9.1% ל-3.8 מיליון דולר.
ההוצאות הגולמיות רשמו ירידה של 18.5% – אף הן ל-56.7 מיליון דולר והרווח הגולמי הציג ירידה קלה, של 1.4%, ל-11.5 מיליון. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-12.1% ל-5.9 מיליון דולר והרווח פחת ב-12.3% ל-5.7 מיליון. חבות המס פחתה ב-37.5% ועמדה על מיליון דולר.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה, ההוצאות ירדו ב-3.5% ל-190.7 מיליון דולר, ההכנסות קטנו ב-2.2% ל-209.3 מיליון והרווחיות גדלה: הרווח התפעולי עלה ב-13.6% ל-18.6 מיליון דולר וזה הנקי צמח ב-26.2% ל-11.8 מיליון.
החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך של כ-800 אלף דולר.
"המשכנו להציג שיפור אל מול הרבעונים הקודמים"
שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל, אמר כי "המשכנו להציג ברבעון שיפור ברווחיות אל מול הרבעונים הקודמים וצמיחה אורגנית, בעיקר במגזר הבינלאומי. ברבעון המקביל אשתקד סופקה רובה של עסקה חד פעמית בהיקף כולל של כ-35 מיליון דולר, כך שבנטרול השפעותיה, ההכנסות ברבעון זה גדלו באופן משמעותי".
הוא ציין כי "בתקופה האחרונה גוברים הביקושים של לקוחותינו למוצרי ה-Custom, בייחוד בענף הצבאי-ביטחוני. בנוסף, אנחנו מתחילים לראות גידול בהזדמנויות חדשות בתחומי הפעילות השונים, וביניהם עולמות ה-AI, הסייבר והמדיה".
תגובות
(0)