תוצאות טובות לסלקום: הרווח הנקי – הגבוה ביותר בשמונה שנים
סלקום הציגה עלייה רבעונית בולטת במכירות של החברה הבת, דינמיקה, וממשיכה להיות חברת הסלולר הגדולה בישראל ● מנויי הסיבים האופטיים מהווים 83% מכלל לקוחות האינטרנט של החברה
סלקום סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם עליות: ההכנסות גדלו ב-2.7% ל-1.1 מיליארד שקלים והרווח הנקי עלה ב-5.7% ל-56 מיליון – כך עולה מהתוצאות שהחברה פרסמה היום (ד'). מדובר ברווח הנקי הרבעוני הגבוה של סלקום בשמונה השנים האחרונות, לאחר שהשיא הזה נשבר גם ברבעון הקודם, שבו הרווח הנקי שלה עמד על 55 מיליון שקלים.
חלוקת ההכנסות לסעיפים מראה כי מכירות ציוד הקצה הנייד (של החברה הבת, רשת דינמיקה) צמחו ב-22% ל-249 מיליון שקלים, ההכנסות מהמגזר הנייד גדלו ב-0.7% ל-717 מיליון ולעומת זאת, ההכנסות מהמגזר הנייח פחתו ב-3.5% ל-436 מיליון.
הנתונים מראים שסלקום ממשיכה להיות חברת הסלולר הגדולה בישראל, ומספר המנויים שלה גדל ברבעון ב-17 אלף ל-3.571 מיליון. מספר מנויי האינטרנט של החברה עומד על 373 אלף, כאשר 83% מהם – 311 אלף – מחוברים לרשת הסיבים האופטיים שלה. מדובר בעלייה של 16 אלף מנויי סיבים לעומת הרבעון הקודם.
תוצאות נוספות מעלות כי הרווח התפעולי של סלקום פחת ב-0.9% ל-110 מיליון שקלים וה-EBIDTA גדל ב-5% ל-354 מיליון.
נתונים טובים – גם בתשעת החודשים הראשונים של השנה
בסיכום שלושת הרבעונים הראשונים של השנה, ההכנסות גדלו ב-2.2% ל-3.4 מיליארד שקלים, הרווח התפעולי גדל ב-5.9% ל-268 מיליון והרווח הנקי צמח ב-16.8% ל-118 מיליון.
תזרים המזומנים הפנוי של החברה הסתכם בתום הרבעון ב-93 מיליון שקלים – זינוק של 50% לעומת 62 מיליון שקלים ברבעון הקודם ועלייה של 21% בהשוואה ל-77 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.
אלי אדרי, מנכ"ל סלקום, אמר כי החברה "מציגה תוצאות חזקות בפרמטרים הפיננסיים והתפעוליים, עם גידול ברווח הנקי ותזרים חזק לצד ביצועי שיא בציוד הקצה, בהובלת החברה הבת, דינמיקה. סלקום צומחת במגזרים הנייד והנייח, על אף הסביבה המאתגרת והשפעות המלחמה, ומרחיבה את הפעילות במגזר העסקי, בהמשך לזכייה במכרז צה"ל. ביצענו באחרונה כמה מהלכים משמעותיים, דוגמת חתימת ההסכם החדש עם הוט בשבוע שעבר, שירחיב את היצע התוכן ללקוחות סלקום, השקת קמפיין לרגל חגיגות ה-30 לחברה ומהלכים נוספים שאנחנו בוחנים".
תגובות
(0)