מק'אפי צפויה לרכוש את חברת האבטחה סטונסופט תמורת 389 מיליון ד'

ענקית האבטחה תוסיף את מוצר האבטחה של הנרכשת, המתמחה בפיתוח מוצרי פיירוול מהדור הבא, לפתרונות האבטחה שלה – לרבות פלטפורמות ה-IPS והפיירוול הארגוני שלה ● פט קלאהון, סגן נשיא בכיר במק'אפי: "יש לה כמות משמעותית של משאבי מחקר"

מק'אפי (McAfee), החברה בת שנמצאת באחזקה מלאה של אינטל (Intel), עומדת לרכוש את חברת האבטחה סטונסופט (Stonesoft) המתמחה במוצרי פיירוול מהדור הבא, תמורת 389 מיליון דולרים. מטרת הרכישה היא להשלים את קו מוצרי האבטחה שלה עם מוצר שמסוגל לספק אבטחת פיירוול מודעת תוכן. סטונסופט מתמקדת בחסימת תנועה זדונית פנימה והחוצה מהרשת המשתמשת בטכניקות הסוואה מתקדמות, ומצליחות כך לחמוק ממוצרי פיירוול רגילים.

הדור הבא של מוצרי הפיירוול משלב חסימה של יציאות מסורתית עם יכולת לחבר משתמשים, התקנים ויישומים תוך כדי עבודה רציפה – ובמקביל לבצע סריקה של התוכן המועבר מהם ואליהם על ידי שילוב של הגדרות מדיניות הנקבעות על ידי החברה. כך, למשל, ניתן לחסום התקן לא מוכר שמנסה להתחבר, למנוע העתקת קובץ מסוים לשירות אחסון בענן, או למנוע העתקתה לרשת המקומית של קובץ שנראה על פניו מסוכן. מק'אפי מתעתדת להוסיף את מוצר האבטחה של סטונסופט לפתרונות אבטחת הרשת שלה, כולל פלטפורמות ה-IPS והפיירוול הארגוני שלה.

"המוצרים החזקים של סטונסופט, הידע שלהם לגבי שוק מוצרי הפיירוול המתקדמים והחקירה שלהם אודות טכניקות התחמקות – כל אלו עושות את החברה לרבת ערך", אמר פט קלאהון, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל עסקי אבטחת הרשת במק'אפי. "יש לה כמות משמעותית של משאבי מחקר, והשילוב של שלושת האלמנטים הללו הוא מעשה עושה אותה לאטרקטיבית כל כך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים